اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس تاکید کرد

استفاده حداکثری از زمین‌های کشاورزی فارس

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: تلاش ما این است که از حداقل زمین‌های کشاورزی حداکثر استفاده شود.

استفاده حداکثری از زمین‌های کشاورزی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در بازدید از غرفه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در نمایشگاه بزرگ «ما توانسته‌ایم»، اظهار داشت: بخش کشاورزی فارس توانسته در چند سال اخیر به پیشرفت‌های خوبی برسد که این امر با کاستن اثرات ناشی از خشکسالی سبب کاهش وابستگی به محصولات خارجی به میزان قابل توجهی شده است.

وی ادامه داد: بخش کشاورزی فارس ثابت کرده است که هرچه اراده شود را می‌توان در سایه تلاش و همت محقق کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت توصیف کردن میزان بارش‌ها بر عملکرد کشاورزی این استان گفت: امسال میزان بارش‌ها مناسب بوده و امیدواریم سالی پرآب و پر محصول داشته باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس نیز در این بازدید گفت: نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» فرصت بسیار خوبی را در اختیار دستگاه‌های این استان قرار داده تا به معرفی خدمات خود بپردازند.

مهرزاد خرد افزود: بخش کشاورزی فارس نیز در این نمایشگاه حضوری فعال دارد و تلاش شده است تا توانمندی‌ها و پیشرفت‌های به دست امده در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از تمام فضای نمایشگاه (سالن بهار) که 8 هزار متر مربع است، 212 متر مربع آن (حدود یک چهارم) در قالب 15 غرفه به سازمان جهاد کشاورزی فارس اختصاص دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بخش‌هایی مانند مرکز تحقیقات کشاورزی، معاونت تولیدات گیاهی (زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، مکانیزاسیون)، مدیریت شیلات، معاونت تولیدات دامی، دامپزشکی و موسسه سرم‌سازی رازی، امور عشایر، سازمان تعاون روستایی، اداره کل منابع طبیعی، مرکز تحقیقات مهندسی و مدیریت طرح‌های استراتژیک (کاداستر) حضور دارند.

به گزارش فارس، نمایشگاه بزرگ «ما توانسته‌ایم» از 30 بهمن‌ ماه امسال شروع و تا سوم اسفند ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برپا است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول