اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 80

تحقق عدالت از وظایف اصلی نمایندگان است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: تحقق عدالت از وظایف اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

تحقق عدالت از وظایف اصلی نمایندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی ظهر در جمع بسیجیان استان گلستان اظهار داشت: منتخبان مردم در دوران نمایندگی‎ باید در راستای تحقق عدالت تلاش فراوانی داشته باشند چرا که ایجاد عدالت در جامعه هم یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است، هم مورد تائید و تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری و هم خواسته اقشار مختلف مردم به شمار می‎رود.

وی تصریح کرد: با عنایت به نامگذاری دهه چهارم انقلاب به نام دهه عدالت و پیشرفت که از سوی رهبر معظم انقلاب صورت گرفته اهمیت توجه داشتن به تحقق عدالت در سطح جامعه به شکلی که همه اقشار و اقوام جامعه از حق و حقوق کافی برخوردار باشند امری ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان اذعان داشت: کاندیدای انتخاباتی در صورت انتخاب شدن باید نسبت به این موضوع توجه کافی را داشته باشند.

غلامی عدالت‎محوری و عدالت‎پروری را از مشخصه‎های حکومت حضرت مهدی موعود (عج) برشمرد و خاطر نشان کرد: مسئولان و مردم ما همگی باید فضای جامعه را در راستای خواسته‎های آن حضرت آماده کنند تا ان‌شاءالله به زودی شاهد ظهور ایشان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به وعده و وعیدهای گروهی از نامزدهای انتخاباتی که به منظور جلب نظر مردم برای به دست آوردن آرای بیشتر داده می‎شود افزود: کاندیداها وعده‎های پوچ و توخالی ندهند و سعی کنند در چارچوب وظایف یک نماینده صحبت کنند چرا وعده‎های آنچنانی که توقع مردم را بالا می‎برد و انجام دادن آن هم با شرایط موجود در جامعه مشکل است.

غلامی ادامه داد: بسیاری از این وعده‎ها در حیطه اختیارات یک نماینده مجلس نیست مردم را نسبت به نظام و مسئولان دلسرد می‎کند و ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‎ریزد و در درازمدت برای اجرای برنامه‎های بزرگ‎تر و اهداف متعالی نظام دردسرساز می‎شود.

وی توجه به ارزش‎های انسانی و اسلامی را از دیگر فاکتورهای مثبت یک نماینده برشمرد و اضافه کرد: کاندیدایی که به نمایندگی از مردم مومن و انقلابی وارد صحنه می‎شوند باید اندیشمند، متفکر و تحصیل‎کرده باشند و در چارچوب قوانین مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای اهداف نظام تلاش کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان گفت: نباید به خاطر مسائل خطی و حزبی و پاره‎ای مسائل پیش پا افتاده از مسیر اصلی انقلاب اسلامی که با محوریت ولایت‎فقیه شکل گرفته و بر پایه ایمان به خدا و دین خدا استوار است خارج شوند و با آرمان‎های نظام فاصله گیرند.

غلامی ابراز امیدواری کرد مردم با حضور حداکثری بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند و افتخاری دیگر بیافرینند.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول