اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل شدت بارش برف و باران

مدارس ابتدایی مرکز مازندران تعطیل شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس ابتدایی مرکز استان مازندران به علت شدت بارش برف و باران تعطیل است.

مدارس ابتدایی مرکز مازندران تعطیل شد

ناصر فتح‌اللهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: به علت ریزش برف سنگین، مدارس ابتدایی شیفت صبح و عصر مرکز استان مازندران تعطیل است.

وی در ادامه با اشاره به بارش برف شدید در مناطق کوهستانی از تعطیلی مدارس در هر سه مقطع تحصیلی در مناطق کوهستانی خبر داد و گفت: در منطقه چهاردانگه و دودانگه ساری، تمام مدارس همه مقاطع تحصیلی تعطیل است.

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: امکان حضور دانش‌آموزان در مجتمع آموزشی هولار و پهنه‌کلا ساری به علت برف شدید وجود ندارد و همچنین بارش برف موجب تعطیلی مدارس ابتدایی منطقه شیرگاه شهرستان سوادکوه نیز شد.

این مسئول یادآور شد: تمام مدارس منطقه لفور شیرگاه نیز به علت بارش برف سنگین تعطیل است.

فتح‌اللهی با اشاره به بارش برف سنگین در منطقه سوادکوه متذکر شد: مدارس ابتدایی سوادکوه و همچنین مدارس ابتدایی کلاردشت نیز تعطیل است.

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران دیگر مدارسی که به علت بارش برف شدید امکان حضور دانش‌آموزان وجود ندارد را منطقه «لاویج»، «واز» و «مناطق خورتارودبار» در شهرستان چمستان اعلام و از تعطیلی مدارس این منطقه نیز خبر داد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول