اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

بارش برف و باران در تمام نقاط کردستان

خبرگزاری فارس: در پی بارش برف و باران که از روز گذشته در سطح استان آغاز شده راه‌های اصلی و فرعی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در گردنه‌ها و نقاط صعب‌العبور با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

بارش برف و باران در تمام نقاط کردستان

مدیرکل راه و ترابری کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران در اکثر نقاط استان تمام عوامل راهداری به صورت آماده باش اقدام به نمک‌پاشی و تیغه‌زنی در جاده‌های استان می‌کنند.

عطاالله قادری افزود: از ابتدای فصل بارش برف و باران تمام اکیپ‌های راهداری شامل 77 اکیپ و 350 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین در سطح جاده‌های استان مستقر شدند.

* بارش برف و باران تمام کردستان را فرا گرفت

رئیس سازمان هواشناسی کردستان نیز اعلام کرد: با توجه به بارش برف و باران در تمام نقاط استان انتظار می‌رود این سامانه بارش‌زا تا اواخر امشب ادامه داشته باشد و از فردا این موج ضعیف و پراکنده شود.

محمدطالب حیدری افزود: در حال حاضر دمای فعلی شهرستان سنندج با بیشترین دمای شهر استان 4 درجه بالای صفر و هزارکانیان با کمترین دما یک درجه زیر صفر است.

وی بیان داشت: احتمال کولاک در جاده‌های برف‌گیر و گردنه‌های استان زیاد است و این موج تا اواخر امشب در سطح استان فعال و از روز دوشنبه تا چهارشنبه هوای استان پایدار و کاهش قابل ملاحظه دما محسوس خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان هواشناسی کردستان؛ با توجه به بارش برف و باران میزان دید در بانه دو هزار متر، هزارکانیان یک‌هزار و 500 متر، کامیاران 6 هزار متر، مریوان 9 هزار متر، سقز یک‌هزار و 500 متر و سنندج 5 هزار متر است.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان در پی بارش برف و باران پرواز امروز تهران- سنندج با نیم ساعت تاخیر صورت گرفت.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول