اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باهنر:

استقلال ری از زمان شهید بهشتی مطرح بود / ری وزنه خوبی برای حزب‌الله تهران است

خبرگزاری فارس: دبیرکل جامعه مهندسین با بیان اینکه استقلال ری از زمان شهید بهشتی مطرح بود، گفت: به دلیل اینکه ری شاخص است و وزنه و موقعیت خوبی برای حزب‌الله تهران به حساب می‌آید، نمی‌شود این وزنه تعیین‌کننده را جدا کرد.

استقلال ری از زمان شهید بهشتی مطرح بود / ری وزنه خوبی برای حزب‌الله تهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا باهنر دوشنبه شب در جمع مردم شهرری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرری با اشاره به حضور دشمن‌شکن مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سال‌های پیش متفاوت بود و مردم غیور، ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور با صلابت خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی زدند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در ادامه با اشاره به اینکه به دلیل سخنرانی روز 22 بهمن در یکی از استان‌های دیگر حضور داشته است، عنوان کرد: در اقصی نقاط جمهوری اسلامی ایران در 22 بهمن شاهد حضور چشمگیر و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن بودیم.

وی در ادامه جنگ 33 روزه لبنان را یک جنگ نیابتی دانست و تاکید کرد: جنگ 33 روزه لبنان در واقع جنگ میان آمریکا و ایران بود چرا که از یک سو آمریکا رژیم صهیونیستی را کمک می‌کرد و از سوی دیگر حزب‌الله لبنان با حمایت ایران اسلامی مبارزه می‌کرد که شاهد بودیم به فضل خدا ظرف 33 روز حزب‌الله مقتدرانه رژیم صهیونیستی که باور نمی‌کرد شکست بخورد را با شکست روبرو کرد.

باهنر در پاسخ به این سئوال مردم در ارتباط با عدم موضع‌گیری سریع و به‌موقع در مقابل فتنه 88 عنوان کرد: باید مدتی با فتنه مدارا می‌کردیم تا سران فتنه و جریان فتنه خودشان را بروز می‌دادند و این موضوع را در ابتدای پیروزی انقلاب نیز شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در زمانی که قطب‌زاده رئیس صدا و سیما بود، بین ما و منافقین درگیری وجود داشت اما امام فرمودند صبر کنید تا قطب‌زاده خودش را نشان دهد که در ادامه عملکرد وی مشخص و در نهایت اعدام هم شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم، هفتم و هشتم افزود: اگر در همان سه روز نخست با مهندس موسوی برخورد می‌شد، 9 دی به‌وجود نمی‌آمد.

وی ادامه داد: در این مدت مقام معظم رهبری با فرمایشات خود روشنگری کرده و مردم با حضور پرشور خود حماسه 9 دی را رقم زدند.

نایب رئیس مجلس هفتم و هشتم با تاکید بر اینکه 9 دی کار هیچ حزبی نبود، بیان داشت: حماسه 9 دی پیوند امام و امت بود و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور باشکوه خود ضمن خلق یک حماسه، بار دیگر با امام خود تجدید میثاق کردند.

باهنر در ارتباط با فتنه 88 عنوان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند باید بصیرت داشته باشیم و بصیرت به این معنا است که دوست و دشمن را به‌خوبی بشناسیم، نیات آنها و موقعیت‌ها را بشناسیم و از همه مهم‌تر زمان‌شناسی است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند «با خدا هستیم و خط مسئولان خط خدا است و تکلیف ما را امام حسین (ع) روشن کرده است»، باید با حرکت در مسیر خدا و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام کشور را بسازیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه شهرری یک وزنه تعیین‌کننده است، در ارتباط با استقلال ری تصریح کرد: استقلال ری از زمان شهید بهشتی مطرح بود اما به دلیل اینکه ری شاخص است و وزنه و موقعیت خوبی برای حزب‌الله تهران به حساب می‌آید و نمایندگان حزب‌الله تهران وابسته به حزب‌الله شهرری هستند نمی‌شود این وزنه تعیین‌کننده را جدا کرد.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول