اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان خبر داد

تشکیل 7 کمیته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در لردگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان از تشکیل هفت کمیته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 7 کمیته ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در لردگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد منظور ظفریان در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان اظهار داشت: به ‌منظور خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی کمیته‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: کمیته نظارت و ارزیابی، کمیته پشتیبانی و خدمات شهری و رفاه عمومی، کمیته حمل و نقل و ترافیک و خدمات جاده‌ای، کمیته انتظامی-امنیتی-امدادی، کمیته فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی؛ کمیته اسکان و اقامت و کمیته آمار هفت کمیته تشکیل‌دهنده ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان است.

ظفریان با تأکید بر اینکه سعی داریم برای مسافران نوروزی زمینه سفر مطلوب و شایسته را مهیا کنیم، گفت: برهمین اساس تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی به میدان آمده‌اند تا در این زمینه تمام زیرساخت‌ها برای حضور مطلوب گردشگران در این شهرستان فراهم شود.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: تعیین امکانات و تجهیزات رفاهی برای مسافرین نوروزی از عوامل مهمی است که تمام مسئولان و اعضای ستاد تسهیلات سفر باید به آن توجه داشته باشند و از تمام پتانسیل برای عملکرد مطلوب در زمینه استقرار امکانات رفاهی در محل اسکان مسافران نوروزی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: توجه به صحت و سلامت تاسیسات زیرساختی شهر همچون آب، برق و تلفن در ایام تعطیلات نوروزی از مسائل مهمی است که بر رفاه و آسایش شهروندان و مسافران مقیم تاثیر بسزایی دارد و ادارات مربوط باید با تعیین نیروی کشیک زمینه را برای حل مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کنند.

ظفریان با اشاره به جاذبه‌های متنوع و متعدد طبیعی در این شهرستان، از چشمه برم، آبشار آتشگاه، رودخانه ارمند، چشمه سندگان و پارک جنگلی پروز به ‌عنوان مهم‌ترین و دیدنی‌ترین این مکان‌های گردشگری در شهرستان لردگان نام برد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول