اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبرنگاران پشت درهای بسته/

مشکلات طرح‌های توسعه‌ای کردستان با حضور رحیمی بررسی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ‌سفر معاون اول رئیس جمهور‌ به کردستان شاهد برپایی برنامه‌ها و جلسات متعددی بوده‌ایم که متاسفانه در بیشتر این جلسات از ورود خبرنگاران جلوگیری شده است.

مشکلات طرح‌های توسعه‌ای کردستان با حضور رحیمی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رفع مشکلات و موانع پیش‌روی اشتغالزایی و توسعه همه جانبه کردستان نیازمند بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این استان است و باید گفت حضور اصحاب رسانه علاوه بر تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف می‌تواند به عنوان بازوانی مستحکم مدیران اجرایی را در راستای رسالت خطیرشان یاری رساند.

برگزاری جلسات و نشست‌های این چنینی و در این سطح بالا که برای رشد و توسعه همه جانبه کردستان است پشت درهای بسته زمینه‌ساز شائبه‌های بسیاری خواهد بود.

تصمیم‌گیری برای توسعه همه جانبه کردستان پشت درهای بسته امکان‌پذیر نخواهد بود و این مهم در تاریخ پرافتخار مردمان این خطه از ایران اسلامی به اثبات رسیده است و باید مسئولان بدانند که مشارکت حداکثری مردم و اطلاع و آگاهی آنان از مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ضمانت اجرایی همه طرح‌ها و پروژه‌ها خواهد بود و تنها ابزار و کارآمدترین راه برای تنویر افکار عمومی و آگاهی‌رسانی به اقشار مختلف مردم رسانه‌ها بوده و بدون در نظر گرفتن جایگاه و پایگاه مردمی رسانه‌ها نمی‌توان این مهم را محقق ساخت.

صبح امروز تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان برای پوشش خبری جلسه‌ای که می‌توان به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های این سفر یاد کرد، راهی شدند.

در این جلسه که با عنوان جلسه بررسی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای استان و با حضور وزرا و مسئولان استانی در سالن دولت استانداری کردستان برگزار شد علیرغم اینکه همه خبرنگاران حاضر دارای کارت ویژه خبرنگاری برای پوشش این برنامه‌ها بودند با درهای بسته مواجه شده و تنها رسانه‌ای که در این جلسه حضور پیدا کرد خبرگزاری دولتی ایرنا بود که بازتاب پشت سر هم اخبار این جلسه بر روی این تارنما هم‌اکنون قابل مشاهده است.

همچنین بعدازظهرامروز نیز جلسه دیگری با عنوان مشکلات صنعتگران استان در سالن جلسات اداره کل صنعتٰ معدن و تجارت استان برگزار شد که بار دیگر از حضور خبرنگاران جلوگیری شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول