اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان خبر داد

شرکت 86 هزار دانش‌آموز کرمانی در طرح حفظ قرآن

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از مجموع 570 هزار دانش‌آموز استان کرمان، 16 درصد معادل 86 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند.

شرکت 86 هزار دانش‌آموز کرمانی در طرح حفظ قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مجید سجادی بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان کرمان در ارتباط با طرح ملی حفظ قرآن کریم ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان اظهار داشت: از مجموع 570 هزار دانش‌آموز استان کرمان، 16 درصد معادل 86 هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

وی بیان داشت: همچنین از مجموع 45 هزار فرهنگی استان کرمان، 5 هزار نفر یعنی چهار درصد در طرح ملی حفظ قرآن کریم شرکت کرده‌اند.

سجادی عنوان کرد: به منظور بهره‌مندی بیشتر فرهنگیان و دانش‌آموزان از طرح ملی حفظ قرآن کریم درخواست افزایش 20 درصدی را دادیم.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح شیفت عصر 457 مدرسه را اختصاص داده‌ایم که برای اضافه کردن 100 مدرسه 4 میلیارد ریال هزینه برآورد شده است.

سجادی در ارتباط با طرح مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه در بخش‌های حفظ و قرائت خاطرنشان کرد: در مجموع حدود 150 میلیون تومان در این طرح پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول