اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/ 46

احداث 7 مجتمع گاو شیری و گلخانه در سمنان

خبرگزاری فارس: دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان از احداث هفت مجتمع گاو شیری و امور گلخانه‏ای در استان با تایید در سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استان سمنان خبر داد.

احداث 7 مجتمع گاو شیری و گلخانه در سمنان

ایرج کارخایی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به پروژه‏های مهم سفر رهبر انقلاب به استان سمنان، به بررسی روند اجرا و اعتبارات اختصاص یافته به برخی از این طرح‏ها در استان سمنان پرداخت.

وی در این زمینه از احداث تصفیه‏خانه فاضلاب مهدیشهر به عنوان یکی از طرح‏هایی که در راستای حفظ محیط زیست و طبیعت اجرای آن بسیار لازم است، خبر داد.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان با بیان اینکه مهدیشهر به یمن قدوم پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای تصفیه‏خانه فاضلاب شد، اعتبار اختصاص یافته به منظور اجرای این طرح را 3 میلیارد و 900 میلیون تومان اعلام کرد.

کارخایی همچنین اظهار داشت: در تکمیل اجرای طرح فوق، مصوبه دیگری نیز با عنوان اجرای  شبکه فاضلاب مهدیشهر در سفر رهبری به تایید رسید تا مردم بتوانند با استفاده از آن، به رشد و توسعه شهر خود کمک کنند.

وی اعتبار اختصاص یافته به اجرای این شبکه در مهدیشهر را نیز 3 میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد و آن را جدای از ایجاد تصفیه‏خانه فاضلاب مهدیشهر دانست.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان همچنین از احداث تصفیه‏خانه فاضلاب در سه شهرک صنعتی فعال در این استان خبر داد و در این باره به تامین اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون تومانی برای اجرای این طرح اشاره کرد.

کارخایی همچنین توسعه در همه بخش‏ها را لازمه جامعه امروز ایرانی خواند و در این راستا به لزوم اجرای طرح‏های توسعه‏ای در بخش‏های دامداری و کشاورزی در استان سمنان اشاره کرد.

وی بیان کرد: اهداف عالی مد نظر نظام اسلامی باعث شد تا در سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان سمنان، در مصوبه‏ای بر لزوم احداث هفت مجتمع گاو شیری و گلخانه‏ای در استان تاکید شود.

دبیر شورای اطلاع‏رسانی استان سمنان اعتبار اجرای این طرح‏ها را 3 میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با بهره‏برداری از پروژه‏های اجرا شده در این بخش، تحولی در امور دامداری و کشاورزی با رویکرد گلخانه‏داری در استان روی می‏دهد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول