اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده یونیدو در ایران:

جایگاه گلخانه‌ها باید در یزد بهبود پیدا کند

خبرگزاری فارس: نماینده یونیدو در ایران خواستار بهبود جایگاه گلخانه‌های یزد و توجه بیش از پیش به این روش کشاورزی شد.

جایگاه گلخانه‌ها باید در یزد بهبود پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان یزد، الساندرو آمادیو در کارگاه بهینه‌سازی مصرف انرژی و آب در واحدهای تولید بخش کشاورزی ضمن پاسخ به سؤالات کارشناسان کشاورزی یزد در زمینه گلخانه‌ها به تشریح آخرین ساختار گلخانه‌ها و سیستم‌های گرمایشی پرداخت.

وی افزود: با توجه به ساختار گلخانه‌ها و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی آنها هم‌چنین انجام پیوند خیار بر روی کدو، کشت نشاء به صورت صنعتی و اهمیت پیوند و کشت نشاء در ایران و ویژه استان یزد به ارائه عملکرد و راهبردهای مناسب در این زمینه خواهیم پرداخت.

آمادیو بیان کرد: در استان یزد جایگاه گلخانه‌ها باید بهبود پیدا کند و در زمینه بازاریابی در این امر نیز باید توجه بیشتری صورت گیرد.

نماینده یونیدو در ایران تصیح کرد: تأمین امکانات و تجهیزات مناسب گلخانه‌ها، سیستم‌بندی و صادر کردن محصولات گلخانه‌ای و تجارت از مهم‌ترین و عمده‌ترین مشکلات گلخانه‌داران استان یزد است.

آمادیو خاطرنشان کرد: با تمهیدات صورت گرفته امید است طرح‌های گلخانه‌ای به نحو ممکن اجرا شود و وضعیت گلخانه‌های استان بهبود پیدا کند تا گلخانه‌داران یزدی بتوانند محصولات خود را به عرضه بگذارند.

به گزارش فارس، کارگاه بهینه‌سازی مصرف انرژی و آب در واحدهای تولید بخش کشاورزی با همت معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی الساندرو آمادیو نماینده یونیدو در ایران به همراه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از واحدهای تولیدی گلخانه‌ای و صنایع تبدیلی بازدید کردند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول