اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس خواستار شد

بازنگری در قانون ممنوعیت استقرار صنایع در حوالی پایتخت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار بازنگری در قانون ممنوعیت استقرار صنایع در شعاع 120 کیلومتر پایتخت شد.

بازنگری در قانون ممنوعیت استقرار صنایع در حوالی پایتخت

لاله افتخاری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات صنایع در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا در سال‏های گذشته چندین نشست با مسئولان وزارت صنایع و معادن سابق و وزارت صنعت، معدن و تجارت فعلی برگزار شد.

افتخاری اضافه کرد: از سوی دیگر تشکیل جلسات متعدد با صاحبان صنایع مستقر در تهران برای کسب آخرین شرایط آنها از دستور کار نمایندگان حذف نشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات صنایع به صورت ملی بوده و برخی دیگر مختص صاحبان صنایع در تهران است.

این مسئول با اشاره به اقدامات فراکسیون حمایت از نخبگان، نوآوران و مخترعان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر صنایع آلاینده با تعریف مختص به خود دارای تکلیف معینی هستند.

افتخاری ادامه داد: در این میان مخترعان و نوآوران ایران اسلامی تلاش وافری در راستای تبدیل صنایع آلاینده به صنایع پاک داشته‏اند که برخی از آنها به استحصال نتایج مثبت و ارزنده‏ای نیز منتج شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار رعایت جانب انصاف در خصوص اهالی ساکن در شمال شرق تهران شد.

وی عنوان کرد: انصاف نیست که مردم پایتخت و سایر نقاط جهان برای گذران ایامی خوش و تفریح به حواشی تهران مراجعه کنند؛ در مقابل، فرزندان اهالی ساکن در این مناطق برای اشتغال به مسافرت‏های طولانی روزانه ملزم شوند.

افتخاری در پایان از پیگیری امور مناطق کارگاهی اطراف تهران نظیر جاجرود، کمرد، خرمدشت و سیاه‏سنگ با عنوان لکه‏های صنعتی برای تبدیل به مجموعه‏ای صنعتی خبر داد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول