اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج:

ضرورت ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر کرج بر ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی در کرج تأکید کرد و گفت: متولیان امر فرهنگ در این کلانشهر باید اهتمام ویژه‌ای را در این باره داشته باشند.

ضرورت ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو ظهر امروز در نشست مسئولان اجرایی شهرداری کرج اظهار داشت: دکه‌های مطبوعاتی همان طور که از نامشان پیدا است باید به عرضه محصولات فرهنگی بپردازند.

وی تأکید کرد: متأسفانه دیده می‌شود که بسیاری از این دکه‌ها نه تنها محصولات فرهنگی را عرصه نمی‌کنند،‌ بلکه اقدام به فروش برخی از محصولات می‌کنند که ضد فرهنگ نامیده می‌شود.

رئیس شورای شهر کرج گفت: مسئولان و متولیان امر فرهنگ باید متقاضیان در امر داشتن دکه‌ها را مورد امتحان قرار دهند تا کمتر با مشکلات این چنینی مواجه شویم.

دادگو فروش سی دی های ضدفرهنگی، دخانیات و ... را از جمله فعالیت‌های غیراخلاقی برخی از دکه‌داران عنوان کرد و افزود: متأسفانه برخی از دکه‌داران تنها به منافع شخصی خود فکر می‌کنند و با این اقدامات و در پوشش فروش محصولات فرهنگی فعالیت غیر فرهنگی انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: ساماندهی و تحول اساسی در این زمینه نیازمند همکاری و اهتمام ویژه مسئولان فرهنگی است که باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود بر توسعه خدمات رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان باید به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان تلاش دو چندانی را داشته باشند.

دادگو افزود: مسئولان با خدمات دهی و توجه به رفع مشکلات مردم زمینه‌های رضایتمندی شهروندان را ایجاد می‌کنند لذا مدیران دردستگاه‌های مختلف باید در انجام وظایف خود کوشا عمل کرده و خدمات درخور شایسته‌ای را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول