اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی

یزد در ارائه صورتحساب عملکرد دستگاه‌های اجرایی اول شد

خبرگزاری فارس: سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد در زمینه ارائه صورتحساب عملکرد بودجه سال 89 دستگاه‌های اجرایی استان از سوی وزارت مربوطه در کشور برتر شناخته شد.

یزد در ارائه صورتحساب عملکرد دستگاه‌های اجرایی اول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصاد و دارایی استان یزد، با کسب رتبه نخست سازمان اقتصاد و دارایی استان یزد در زمینه ارائه صورتحساب عملکرد بودجه سال 89 در سطح کشور، سید رحمت‌الله اکرمی معاون وزیر اقتصاد و دارایی و خزانه‌دار کل کشور ضمن اهدای لوح سپاس به  مرادعلی میر، رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد از تلاش‌های وی همچنین معاون هزینه و رئیس خزانه معین و سایر فعالان گروه تمرکز و تلفیق این استان در ارائه به موقع صورتحساب عملکرد بودجه سال 89 کل کشور قدردانی کرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است: توسعه این مرز و بوم تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان‌های سخت‌کوش و پرتلاش، دوراندیش، صادق و آنانی که بی‌آلایش در عرصه اقتصادی، سختی‌های کار را به جان خریدند.

مرادعلی میر، رئیس سازمان اقتصادی و دارایی استان یزد نیز با تبریک این موفقیت به کارکنان مجموعه، این امر را حاصل تلاش شبانه‌روزی آنان در ارائه خدمات صادقانه به نظام و مردم برشمرد.

سازمان اقتصادی و دارایی استان یزد طی سال‌های اخیر به ویژه در دولت‌های نهم و دهم، تلاش‌های ارزنده‌ای در توسعه و رونق اقتصادی استان داشته است و روند سرمایه‌گذاری در این استان رو به رشد است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول