اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه 91

المپیاد علمی طلاب منطقه کاشان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی مدیریت حوزه‌های علمیه کاشان گفت: المپیاد علمی طلاب منطقه کاشان در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه 91 برگزار می‌شود.

المپیاد علمی طلاب منطقه کاشان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حسین خباز کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این المپیاد علمی در سطح منطقه کاشان که شامل مدرسه‌های کاشان و آران و بیدگل و همچنین مناطق دیگر نظیر برزک و قمصر است در نیمه دوم سال بعد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تفاوتی که امسال در برگزاری المپیاد علمی طلاب منطقه کاشان شاهد آن هستیم این است که بر خلاف سال‌‌های گذشته که سئوالات المپیاد در قم طرح و سپس به منطقه کاشان ارسال می‌شد برای المپیاد علمی آتی هفت کارگروه علمی متشکل از اساتید برجسته مدارس علمیه منطقه کاشان تشکیل شده که تمام سؤالات را طراحی می‌کنند.

معاون آموزشی مدیریت حوزه‌های علمیه کاشان در ادامه با تأکید بر اهتمام این مرکز برای کیفی‌تر کردن پذیرش طلبه در مدارس منطقه کاشان عنوان کرد: امسال با کیفی‌تر کردن شرایط پذیرش، به جای 450 متقاضی تحصیل در مدارس علمیه کاشان تنها 250 طلبه پذیرش می‌شوند.

خباز کاشانی به الزامی شدن ثبت‌نام‌ اینترنتی متقاضیان به عنوان تفاوت دیگر پذیرش در دوره جدید تحصیلی نیز اشاره کرد و گفت: در این دوره ثبت نام اینترنتی جایگزین فرآیندهای زمان‌بر پستی شده و داوطلبان باید از طریق اینترنت دفترچه‌های پذیرش را دریافت کنند.

این مسئول تاریخ برگزاری امتحان ورودی طلاب منطقه کاشان برای تحصیل در دوره جدید را 15 اردیبهشت 91 عنوان کرد و افزود: پس از پذیرش داوطلب متقاضی باید مراحل سنجش و گزینش که در آن متقاضی تحصیل از جنبه‌های گوناگون اخلاقی، روانی و فکری مورد بررسی قرار داده می‌شود را طی کند.

وی متذکر شد: پس از با موفقیت گذراندن این آزمون‌ها و نیز انجام یک مصاحبه حضوری، نوبت به گذراندن دوره‌ای یک ماهه موسوم به دوره اختبار و تثبیت می‌رسد که در این دوره نیز صلاحیت متقاضی که خواستار حضور در حوزه‌های علمیه کاشان هست مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد و در صورت احراز صلاحیت حکم قطعی طلبگی متقاضی در حوزه‌‌ مورد نظر صادر می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول