اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی

استاندار خراسان شمالی به ترکمنستان عزیمت کرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی برای شرکت در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی که در شهر عشق آباد برگزار می‌شود، به ترکمنستان عزیمت کرد.

استاندار خراسان شمالی به ترکمنستان عزیمت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت ظهر امروز به همراه معاون برنامه ریزی و مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی، این استان را برای عزیمت به ترکمنستان از مسیر باجگیران ترک کرد.

هشتمین نمایشگاه اختصاصی کالاهای جمهوری اسلامی با محوریت خراسان شمالی از دوم اسفند به مدت سه روز در محل قصر نمایشگاهی عشق آباد با هدف توسعه و تعمیق روابط تجاری و بازرگانی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت یک‌هزار و 157 برپا شده و هشت استان شامل خراسان شمالی، تهران، خراسان رضوی،‌ سمنان، مازندران، گلستان، اصفهان و البرز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

همچنین از مجموع غرفه‌های واگذار شده تعداد 20 غرفه با متراژ 213 متر‌مربع به شرکت‌های مستقر در استان خراسان شمالی و تعداد 31 غرفه با متراژ 444 متر‌مربع به شرکت‌های مستقر در سایر استان‌های کشور اختصاص یافته است.

شرکت ایران خودرو نیز 400 متر‌مربع از فضا را در اختیار داشته و 100 متر‌مربع نیز به رایزن بازرگانی ایران اختصاص یافته است.

گروه‌های کالایی عرضه شده در این نمایشگاه شامل؛ سیمان، فرآورده‌های لبنی،‌ محصولات پلاستیکی، لوله‌های پلی اتیلن، مواد غذایی، مصالح ساختمانی، رنگ و رزین، کریستال ملامین، کود اوره، ایزوگام، محصولات فلزی، صنایع دستی، لوازم الکتریکی، زیورآلات سنتی، صنایع دستی،‌ صنایع روشنایی و سیم و کابل است.

خراسان شمالی 300 کیلومتر مرز بین‌المللی با کشور ترکمنستان دارد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول