اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات فوتسال جام جهاد در بافق پایان یافت

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات فوتسال جام جهاد با معرفی تیم‌های برتر در شهرستان بافق پایان یافت.

مسابقات فوتسال جام جهاد در بافق پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، مدیر جهاد کشاورزی بافق پیش از ظهر امروز در حاشیه اختتامیه نخستین دوره از مسابقات فوتسال جام جهاد با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات اظهار داشت: به منظور ایجاد شور و نشاط در جوانان و گرامیداشت سال جهاد اقتصادی، نخستین دوره مسابقات فوتسال جوانان به همت کمیته روستایی عشایری جهاد کشاورزی و بخشداری مرکزی این شهرستان، بافق، در سالن ورزشی جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شده است.

حمید عسکری‌باقرآبادی با تأکید بر ضرورت توجه به ورزش در جامعه افزود: باید با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در زمینه ورزش و ایجاد فرصت در زمینه‌های مختلف ورزشی، زمینه رشد و تعالی و پیشرفت در قشرهای مختلف جامعه ایجاد ‌شود.

وی هدایت نسل جوان به سمت ورزش را گامی مؤثر در پیشرفت جامعه عنوان کرد و گفت: جوانان ورزش‌دوست در روستاها دارای استعدادهای بسیار زیادی در زمینه ورزش هستند که شناخت، شکوفایی، تقویت و هدایت این توانمندی‌ها در آنان تعالی و رشد جامعه را تضمین می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در امر ورزش را نباید هزینه تلقی کرد، بلکه الگوسازی برای بنیان نهادن جامعه‌ای سالم، توانمند، خلاق و توسعه‌گرا نتیجه توجه به این امر مهم است، در جامعه امروز ورزش برای تمام آحاد جامعه با هدف ارتقاء سطح سلامتی، شادابی و نشاط یک امر ضروری است که باید بیشتر به آن توجه داشت.

وی ورزش کردن را حق همه مردم عنوان کرد و افزود: مسئولان ورزشی باید به توسعه ورزش در تمام سطوح اعم از جوامع شهری و روستایی به طور یکسان نگاه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی تأمین و تقویت سلامت جسمانی و روانی جامعه روستایی و عشایری را ضروری خواند و بیان کرد: توسعه برنامه‌های ورزشی در روستاها با سالم‌سازی فضای این مناطق سطح امید، نشاط و سلامت را بین روستاییان که از کمترین امکانات تفریحی و ورزشی برخوردار هستند، ارتقاء می‌دهد.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری مسئولان در آینده این دوره از مسابقات در سطح بالاتر و با کیفیت بهتری برگزار شود.

به گزارش فارس، در این دوره از مسابقات بیش از 100 ورزشکار در قالب هشت تیم به مدت 10 روز به رقابت پرداختند که در پایان تیم‌های مبارکه و شهدای باقرآباد و روستای خوسف به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

هم‌چنین در این دوره تیم روستای دولت‌آباد جایگاه چهارم را به دست آورد و تیم بساب نیز کاپ اخلاق را به خود اختصاص داد.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان و جمعی از ورزش‌دوستان شهرستان بافق از تیم‌های برتر با اهدای کاپ و هدایای نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول