اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

تشدید نظارت بازرسان بر نحوه ارائه کالاهای مصرفی مردم در البرز

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان البرز از تشدید نظارت بازرسان این سازمان بر نحوه ارائه و قیمت کالاهای مصرفی مردم در البرز خبر داد.

تشدید نظارت بازرسان بر نحوه ارائه کالاهای مصرفی مردم در البرز

نصرالله نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این طرح به صورت ویژه در البرز برگزار می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: در این راستا نظارت دقیقی بر نحوه عملکرد واحدهای صنفی مختلف در استان داریم و در صورت هر گونه گزارشی با صاحب آن واحد صنفی برخورد قانونی خواهد شد.

این مسئول با بیان این که متأسفانه برخی از افراد در آستانه سال نو اقدام به کم‌فروشی و گران‌فروشی می‌کنند، تأکید کرد: تلاش ما بر این است که مردم با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نشوند، لذا با تمهیدات خاص و هم‌چنین برنامه‌ریزی‌های اساسی نظارت دقیقی بر نحوه فروش و عرضه کالاهای مختلف در این استان خواهیم داشت.

نصیری با بیان اینکه برای اجرای این طرح علاوه بر بازرسان این سازمان، تعزیرات حکومتی نیز به طور مستمر بر عملکرد واحدهای مختلف نظارت خواهند داشت خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح گامی اساسی در تأمین حقوق شهروندان و ایجاد ثبات و آرامش در بازار انجام می‌شود.

وی گران‌فروشی و احتکار را از جمله موادی دانست که بازرسان با آن برخورد قانونی و قاطع خواهند داشت و علاوه بر صدور جریمه از فعالیت آن واحد نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: براساس گزارشات رسیده حکم جریمه یکی از واحدهای متخلف به ارزش ریالی بالغ بر 122 میلیارد ریال صادر شد و از ادامه فعالیت آن نیز جلوگیری به عمل آمد.

وی تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده گران‌فروشی و احتکار و ... مراتب را از طریق سامانه 124 اطلاع‌رسانی کرده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول