اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

مردم شرکت در انتخابات را مهم‌‌ترین وظیفه خود می‌دانند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: مردم شرکت در انتخابات را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانند.

مردم شرکت در انتخابات را مهم‌‌ترین وظیفه خود می‌دانند

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: تلاش دشمنان برای تضعیف روحیه مردم به منظور عدم حضور در انتخابات بی‌نتیجه خواهد ماند چراکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی شرکت در انتخابات را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانند.

وی ادامه داد: امروز دشمن با طرح‌ها و برنامه‌های از پیش تعیین شده در نظر دارد تا نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را دچار خدشه کند تا بتواند به اهداف دیرینه خود دست پیدا کند.

وی ادامه داد: تلاش 34 ساله دشمن برای رسیدن به اهداف شوم تا کنون بی‌نتیجه بوده است چرا که ایران اسلامی دارای ملتی آگاه، ‌هوشیار و ولایت‌مدار است.

فرماندار رباط کریم خاطرنشان کرد: شجاعت، آگاهی و تدبیر ملت ایران همیشه توانسته سلاحی بزرگ برای دشمنان محسوب شود و مردم ایران با داشتن چنین خصایصی هیچ گاه در برابر دشمن زبون تسلیم نخواهند شد.

سلیمان‌پور با بیان اینکه این دوره از انتخابات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، تأکید کرد: در این راستا برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان برگزار کننده انتخابات است.

وی تصریح کرد: تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران پایانی نداشته، لذا امروز با توجه به موقعیت حساس کشور باید آگاه‌تر عمل کرد و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم دو چندان کرد.

این مسئول گفت: ملت ایران با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری تا کنون توانسته‌اند بسیاری‌ از برهه‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

فرماندار رباط کریم افزود: جوانان و نوجوانان که به عنوان سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند کشور محسوب می‌شوند باید آگاه بوده و با حضور پرشور خود در انتخابات به دشمنان بفهمانند که به سرنوشت کشور علاقمند بوده و یاوه‌های دشمنان تأثیری بر روی آنان نخواهد داشت.

سلیمان‌پور اظهار داشت: دشمن با هدف قرار دادن نسل امروز در نظر دارد تا مانع از حضور این نسل در انتخابات شود، لذا نسل امروز باید هوشیارانه با توطئه‌های دشمنان برخورد کرده و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول