اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از آخرین ماه سال

کرج به استقبال بهار رفت / تشکیل 4 کارگروه استقبال از بهار در کرج

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار کرج از تشکیل رسمی ستاد استقبال از بهار در کرج خبر داد.

کرج به استقبال بهار رفت / تشکیل 4 کارگروه استقبال از بهار در کرج

علی‌اصغر کمالی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ستاد استقبال از بهار در شهرداری کرج از چند هفته قبل تشکیل شده که این ستاد فعالیت‌های رسمی خود را از امروز که نخستین روز از ماه اسفند است، آغاز کرد.

وی افزود: ستاد فوق متشکل از کارگروه‌های چهارگانه بوده و هر کارگروه وظائف و مسئولیت‌های خاصی در راستای آماده‌سازی چهره شهر برای ورود به سال نو را برعهده دارد.

* گروه‌های چهارگانه ستاد استقبال از بهار کرج

به گفته معاون شهردار کرج، کارگروه‌های ستاد استقبال از بهار در کرج عبارت است از، فرهنگی ـ اجتماعی، فنی ـ عمرانی، حمل و نقل و خدمات شهری.

کمالی‌زاده اعلام کرد: ستاد استقبال از بهار وظیفه دارد تا با هماهنگی برنامه‌های ویژه نهادها و دستگاه‌های اجرایی مانند راهنمایی و رانندگی، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مرتبط، شرایطی مناسب برای ورود به سال نو در کرج ایجاد کند.

وی ادامه داد: هم‌چنین یکی دیگر از برنامه‌ها و اهداف مهم ستاد فوق اجرای برنامه‌های تفریحی، گردشگری و فرهنگی در ایام نوروز و ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

* کرج می‌تواند یکی از قطب‌های گردشگری کشور شود

معاون شهردار کرج با تأکید بر اینکه جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی، تاریخی و هنری فراوانی در مرکز استان البرز وجود دارد، گفت: در صورت بهره‌برداری صحیح از این جاذبه‌ها و معرفی آنها به مسافران نوروزی، این شهرستان می‌تواند به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور تبدیل شود.

کمالی‌زاده افزود: برای تحقق این مهم نیاز است که دستگاه‌های مختلف با شهرداری کرج در ویژه‌ برنامه‌های خاص مانند ستاد استقبال از بهار همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

* آماده‌سازی 20 هزار بسته فرهنگی در کرج

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای تحقق این هدف چه تمهیداتی اتخاذ شده است، گفت: در نخستین گام، ما ستاد استقبال از بهار در استان البرز را تشکیل داده و برنامه‌های ویژه‌ای در این زمینه داریم.

کمالی‌زاده گفت: در حوزه شناسایی اماکن فرهنگی‌، باستانی و تاریخی و مذهبی کرج 20 هزار بسته فرهنگی آماده شده و در ایام نوروز در سطح شهر و به ویژه میان مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

وی افزود: البته برای نتیجه دادن بهتر طرح نهادهای مسئول مانند میراث فرهنگی باید همکاری‌های خود را مانند گذشته ادامه داده و در زمان‌های خاص مانند نوروز این همکاری افزایش یابد.

کمالی‌زاده در پایان اظهار امیدواری کرد تا با جذب سرمایه‌گذاری لازم استان البرز و شهرستان کرج بتوان جایگاه خود را در جذب گردشگر داخلی و خارجی پیدا کرد.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول