اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر خبر داد

برپایی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر از برپایی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: با مشارکت تولید کنندگان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با 300 غرفه در شهرستان اسلامشهر برپا می‌شود.

وی ادامه داد: با هدف تنظیم و کنترل بازار شب عید و عرضه مستقیم محصولات تولید کنندگان، نمایشگاه بهاره با ظرفیت بالغ بر 300 غرفه در شهرستان اسلامشهر ایجاد می‌شود.

آرام افزود: عده‌ای افراد فرصت طلب در طی هفته‌های گذشته به دنبال ایجاد تشنج در بازار بودند که با مدیریت دولت بر بازار این جو آرام شده و در حال حاضر هیچ کمبودی در سطح کشور و شهرستان، برای تهیه و عرضه محصولات غذایی و مصرفی مورد نیاز مردم نیست و خیلی از کالاهای اساسی مردم در انبارها ذخیره شده که در زمان مقرر به بازار عرضه خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: با توجه به شرایط سیاسی، اجتماعی جامعه، باید در توزیع اقلام اساسی مردم نهایت دقت صورت پذیرد، تا علاوه بر تامین نیازهای مردم مانع از فعالیت و اقدامات افراد سود جود و فرصت طلب شد.

وی افزود: انتخاب نقاط مهم و قابل دسترس شهروندان جهت عرضه محصولات و مایحتاج مردم، ضروری است و علاوه بر آن بحث بازرسی از کالاهایی که در سطح شهرستان عرضه می‌شود، مثل گوشت قرمز و مرغ و کالاهای ضروری که مایحتاج مردم است، باید با دقت و جدیت بیشتری دنبال شود.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر گفت: مجمع امور صنفی و بازرگانی و سازمان تعزیرات حکومتی باید با افزایش بازرسی‌ها و کنترل قیمت‌ها، نسبت به رصد فعل و انفعالات بازار شب عید در سطح شهرستان نظارت بیشتری اعمال کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر بیان داشت: در این نمایشگاه که از 13 تا 22 اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد، انواع کالاها و محصولات عرضه شده با 10 درصد تا 15 درصد سود و پایین‌تر از قیمت بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول