اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

تامین امنیت مسافران نوروزی امری لازم است

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: تامین امنیت مسافران نوروزی امری لازم است.

تامین امنیت مسافران نوروزی امری لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید محمود موسوی عصر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر بخش آبپخش اظهار داشت: امنیت یکی از شاخصه‌های مهمی است که باید در بحث ستاد تسهیلات سفر نوروزی در بخش آبپخش مورد توجه قرار گیرد.

شهردار آبپخش با تشکر از همکاری‌های سال گذشته نیروی انتظامی و بسیج در تامین امنیت مسافران نوروزی در اقامتگاه پارک خضراء آبپخش خاطرنشان کرد: سال گذشته شاهد برقراری امنیت مطلوب در پارک خضراء آبپخش بعنوان بزرگترین اقامتگاه نوروزی در شهر و بخش آبپخش بودیم و تمامی مسافران نوروزی از شاخص‌های امنیتی رضایت کامل داشتند.

موسوی بیان داشت: شهرداری تدارکات لازم برای پذیرایی از مسافرین نوروزی در لحظه تحویل سال را دیده و از مسئولان بخش و اعضاء ستاد تسهیلات سفر بخش می‌خواهیم در این مراسم حضور داشته باشند.

وی در همین راستا اضافه کرد: در نوروز 91 شاهد نصب چادرهای بسیار زیادی برای مسافرین نوروزی در آبپخش خواهیم بود و فضای کافی برای و اقامت چند صد مسافر نوروزی در پارک خضراء وجود دارد.

این مسئول اذعان داشت: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور اسکان مسافران نوروزی در اماکن اقامتی شهرداری آبپخش صورت گرفته و از 25 اسفندماه آمادگی اقامت مسافران نوروزی در مرکز بخش را داریم.

شهردار آبپخش افزایش امکانات بهداشتی پارک خضراء را یکی از اولیوت‌های شهرداری آبپخش در ستاد تسهیلات سفر نوروزی سال 91 دانست و تصریح کرد: در این راستا شاهد نصب چندین حمام کانکسی در پارک خضراء آبپخش به منظور رفاه و آسایش بیش از پیش مسافران نوروزی هستیم.

موسوی ابراز داشت: زیباسازی چهره شهر قبل از حضور مسافران نوروزی یکی از دستورات کاری شهرداری آبپخش است و در این راستا شاهد ساخت حوضچه‌ در میدان شهرداری آبپخش و نظافت تمامی معابر و پیاده‌روهای شهر آبپخش خواهیم بود.

وی ادامه داد: نظافت و بهداشت محل اسکان مسافرین نوروزی در شهر آبپخش یکی از مسائلی است که شهرداری آبپخش در عید نوروز با تمام توان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول