اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد

آماده‌سازی 11 هزار کلاس آموزش استقرار مسافر در نوروز 91

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 11 هزار کلاس آموزش استقرار مسافر در نوروز 91 آماده‌سازی شد.

آماده‌سازی 11 هزار کلاس آموزش استقرار مسافر در نوروز 91

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین داوری ظهر امروز در نخستین نشست کمیته اسکان و پذیرایی تسهیلات سفرهای نوروزی 91، با بیان اینکه جلسات مختلفی در آموزش و پرورش در این راستا از آبان ماه آغاز و پنج جلسه ستادی با مدیران برگزار شده است، اظهار داشت: 500 واحد در شهر اصفهان در مدارس دولتی و 600 واحد آموزشی در شهرستان در قالب11 هزار کلاس شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه 4 هزار و 500 واحد برای اسکان مسافران فقط در شهر اصفهان آماده شده است، افزود: امسال مدارس شاهد مختص خانواده شهدا و جانبازان، مدارس غیر انتفاعی ویژه اسکان غیر فرهنگیان و مدارس دولتی برای فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: هشت ستاد در شهر اصفهان، 36 ستاد در شهرستان‌ها در ادارات آموزش و پرورش و فرمانداری شهرستان‌ها مستقر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 70 درصد ورودی مسافران نوروزی در ابتدای روزهای نوروز از محدوده اتوبان کاوه وارد اصفهان می‌شوند، دو ستاد در خیابان کاوه به این منظور مستقر کرده‌ایم.

داوری بیان داشت: خیابان آتشگاه، بزرگمهر، جی و باغ غدیر برای درخواست کلاس از مدارس غیر انتفاعی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مدارس شهرهای کاشان، خور و بیابانک، شهرضا و نجف آباد نیز در این راستا تجهیز شده‌اند.

این مسئول افزود: امسال شهرهای شاهین شهر، فلاورجان، پیربکران، زرین‌شهر نیز تجهیز شده‌اند تا بار افزایش درخواست اسکان در مدارس و اضافه تقاضای اسکان مسافران را در نوروز جبران کنند.

وی به نرخ‌گذاری قیمت‌های کلاس‌های نوروزی پرداخت و گفت: کلاس‌ها به دو دسته (الف و ب) تقسیم شده‌اند که کلاس (الف) با امکانات بیشتر یخچال و تلویزیون مجزا در داخل کلاس برای هر روز اقامت به متقاضیان فرهنگی 11 هزار تومان، کارمندان دولت 22 هزار تومان و مشاغل آزاد 30 هزار تومان کرایه داده می‌شود.

داوری ادامه داد: نرخ کلاس‌های (ب) با امکانات جزیی برای پنج نفر برای متقاضیان فرهنگی برای هر روز اقامت هشت هزار تومان، کارمندان دولت 16 هزار تومان و مشاغل آزاد 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول