اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل زنجیره امید ایران

تغیر سرنوشت میلیون‌ها کودک در توان زنجیره امید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه زنجیره امید ایران گفت: ما بر این باوریم که نمی‌توانیم سبب تغیر جهان شویم ولی با هم می‌توانیم سرنوشت میلیون‌ها کودک را تغییر دهیم.

تغیر سرنوشت میلیون‌ها کودک در توان زنجیره امید

مریم مرعشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرذ: هدف اصلی زنجیره امید فراهم‌کردن بهداشت برای کودکانی که به دلیل نبود وسایل فنی و منابع مالی در کشور نمی‌توان از آنها به درستی مراقبت کرد، است.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه زنجیره امید ایران افزود: مراقبت از کودکانی که نیاز به درمان دارند ولی هزینه رفع آن را ندارند از جمله فعالیت‌های مؤسسه خیریه زنجیره امید است که گاهاً در بعضی مواقع تمام هزینه‌های مربوط به بیماریشان پرداخت می‌شود.

مرعشی یادآور شد: زنجیره امید مراقبت‌های بهداشتی را برای کودکان بدون توجه به ملیت، نژاد، دین، کشور، رنگ و جنس آنها انجام می‌دهد.

وی یکی از وظایف زنجیره امید را مهیا‌ کردن دانش پزشکی، فنی و تجهیزات و مواد مصرفی در کشورهایی که ساختار بیمارستانی نامناسبی دارند عنوان کرد و گفت: زنجیره امید آموزش‌های تخصصی - پزشکی را برای گروه پزشکی فراهم کرده تا پزشکان اطفال توانایی کار درمان را به شایستگی دارا باشند.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه زنجیره امید ایران با اشاره به تسهیل توسعه ساختار بیمارستانی برای برآورده کردن نیازهای کودکان در کشورهای مختلف را از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه یاد کرد و افزود: این مؤسسه در همکاری با آموزش و پرورش برای توسعه هماهنگ و یکسان در ارتباط با کودکان از طریق برنامه‌های حمایتی خود نیز برنامه‌هایی دارد.

مرعشی زنجیره امید را دارای تعهد برای مشارکت در دفاع از حقوق کودکان عنوان کرد و یادآور شد: این مجموعه در تمام صلاحیت‌های لازم به ‌ویژه تعهد در مورد متخصصان داوطلب طبق مأموریت و تعهداتشان تضمین می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این مؤسسه جوامع را با توجه به جمعیت ذی‌نفع مدنظر قرار می‌دهد، افزود: زنجیره امید تمام شرکای مالی و فنی لازم را به منظور انجام این‌گونه مأموریت‌ها تجهیز و تفهیم می‌کند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه زنجیره امید گفت: عملیات تأمین مالی به منظور انجام و اجرای مأموریت در دستور کار این مؤسسه است، ضمن اینکه متعهد به ارتقای شفافیت روابط با خیّران به ‌ویژه تعهد خود نسبت به پایبندی به منشور اخلاقی سازمان‌های اجتماعی و انسان‌دوستانه نیز هست.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول