اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اهر عنوان کرد

هزینه 40 میلیارد ریال در پروژه‌های عمران شهری منطقه 2 شهرداری اهر

خبرگزاری فارس: شهردار اهر از صرف هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال در پروژه‌های عمرانی شهر اهر در حوزه منطقه دو شهرداری اهر خبر داد.

هزینه 40 میلیارد ریال در پروژه‌های عمران شهری منطقه 2 شهرداری اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدعلی مولاخواه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های مهم شهرداری اهر در سال‌ جاری توجه ویژه به عمران و آبادانی مناطق حاشیه و محروم شهر بوده که در این راستا امسال که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی اعلام شده اهتمام ویژه‌ای به توسعه، عمران و آبادانی این مناطق که در گذشته به این مناطق کم‌لطفی شده بود، است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه شهرداری اهر به علت فقدان طرح‌های تولیدی صنعتی در این شهرستان یکی از شهرداری‌های کم‌درآمد استان است اما با تلاش مضاعف، تعامل و همکاری شورای شهر گام‌های عملی در این زمینه برداشته است.

این مقام مسئول گفت: کانال شله‌بران که یکی از پروژه‌های ضروری منطقه بهار (شله‌بران) است، با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال، استخر سرپوشیده با اعتبار پیش‌بینی شده 5 میلیارد ریال که تاکنون بالغ بر 2 میلیارد ریال آن هزینه شده است، همچنین محوطه‌سازی و تکمیل ساختمان آتش‌نشانی، ساختمان اداری منطقه 2، ساماندهی میادین دانشسرا، دادگستری، آماده‌سازی میدان شورا، خیابان شابل‌آباد، احداث بوستان زیبای شمس، ساماندهی میدان کارگر، پارک کوی انصار و اجرای ده‌ها پروژه مختلف عمرانی دیگر از برنامه‌های در دست اجرای شهرداری اهر در حوزه شهرداری منطقه 2 است.

وی افزود: با راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری اهر گام‌های عملی در زمینه رضایت مردم به خصوص آسفالت خیابان‌ها و معابر عمومی برداشته شده که با آغاز فصل کاری جدید اکثر معابر عمومی که نیاز به آسفالت و مرمت و بازسازی دارند، آسفالت خواهد شد.

مولاخواه اظهار داشت: امسال 8 هزار و 700 متر مربع از پیاده‌روهای محلات مختلف کف‌پوش و یک‌هزار و 830 متر مربع در پیاده‌روها موزائیک و بالغ بر 14 هزار متر مربع زیرسازی،خاکبرداری و خاکریزی در خیابان‌های شهر و ورودی مشکین انجام شده است.

وی افزود: همچنین جدول‌کاری ورودی مشکین شهر، میدان شورا، بلوار کارگر، شهید منتظری، پارک شمس، کوی فرهنگیان و شهرک شیخ شهاب‌الدین از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

مولاخواه به امر خدمات شهری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در پارک‌های مختلف محلات سرویس ورزشی برای استفاده جوانان و علاقه‌مندان نصب شده و دو دستگاه خاور حمل زباله‌ پرسی، یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی، یک دستگاه بیل بکهو لودر و چند دستگاه ماشین‌آلات جدید به ارزش 23 میلیارد ریال خریداری و به ناوگان موتوری شهرداری افزوده شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول