اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گیلان:

لیست واحد جبهه متحد اصولگرایان گیلان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: لیست واحد چند نامزد انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه رشت، لنگرود و فومن و شفت جبهه متحد اصولگرایان گیلان معرفی شدند.

لیست واحد جبهه متحد اصولگرایان گیلان معرفی شدند

حمزه طاهری لحظاتی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به لیست تعدادی از افراد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان اظهار داشت: لیست نفرات مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان گیلان با تشکیل جلسات مکرر توسط جبهه متحد اصولگرایان استان، تشکل‌ها، شخصیت‌های موثر سیاسی اصولگرای استان و اخذ نظرات هیئت‌های اجرایی جبهه متحد در شهرستان‌ها اعلام شد.

وی، افزود: با انجام چند مرحله نظرسنجی از میزان مقبولیت نامزدهای اصولگرا در نهایت افراد مورد نظر در حوزه انتخابیه رشت و حومه و تعدادی از شهرستان‌ها به جبهه متحد اصولگرا در مرکز معرفی و مورد تایید قرار گرفتند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه افراد مورد نظر تنها نامزدهای مورد تایید جبهه متحد اصولگرایان هستند، بیان داشت: اخبار و شایعات اخیر درباره برخی از افراد به عنوان نامزدهای معرفی شده از طرف جبهه متحد اصولگرایان تنها اظهارنظر شخصی برخی از افراد و یا هیئت‌های فاقد شناسنامه است.

وی ادامه داد: تقاضای ما از تمام نیروهای اصولگرا که به دنبال مجلسی کارآمد، متعهد و اصولگرا و پایبند به آرمان‌های امام راحل و منویات رهبری هستند این است که به تعهدات نوشته و نانوشته خود در راستای انسجام نیروهای اصولگرا در مدیریت انتخابات مجلس شورای اسلامی عمل کنند و از اظهار نظر غیرمسئولانه و شبهه‌افکنی به شدت بپرهیزند.

طاهری اذعان کرد: این اظهار نظرها نه تنها به نفع جریان اصولگرا نیست بلکه تقویت جبهه رقیب است و سند توافق تمام تشکل‌های سیاسی و اظهار نظرات آنها در راستای ارائه لیست واحد جبهه متحد اصولگرایان موجود است که در صورت نیاز منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: لیست تکمیلی شهرستان‌ها در آینده نزدیک از طریق رسانه‌ها و سایت جبهه متحد اصولگرایان اعلام می‌شود.

این مسئول، با اشاره به نفرات مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان یادآور شد: از حوزه انتخابیه شهرستان رشت و حومه، آقایان نظرعلی علیزاده، جبار کوچکی‌نژاد و سید علی آقازاده هستند.

وی اضافه کرد: از حوزه انتخابیه شهرستان لنگرود سید گل آقا پورعباس و از حوزه انتخابیه فومن و شفت نیز خلیل بهروزی‌فر در لیست مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان گیلان قرار گرفتند.

طاهری درباره بقیه نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان اظهار داشت: بقیه نامزدها از حوزه‌های انتخابیه دیگر شهرستان‌های گیلان فردا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول