اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ثبت احوال کشور عنوان کرد

راه‌اندازی 270 دفتر خدمات ثبت‌احوال در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: راه‌اندازی 270 دفتر خدمات ثبت‌احوال در کشور در برنامه کاری این سازمان قرار دارد.

راه‌اندازی 270 دفتر خدمات ثبت‌احوال در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد ناظمی‌اردکانی ظهر امروز در حاشیه افتتاح نخستین دفتر خدمات ثبت‌احوال در خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه‌اندازی این تعداد از دفاتر ثبت‌احوال در قالب دفاتر پیشخوان برای امسال انجام پیش‌بینی شده بود که تاکنون انجام نشده است.

وی نظارت و پیش‌بینی تمام ابعاد در صدور مجوزها را یکی از مهم‌ترین دلایل تأخیر در صدور مجوزهای فعالیت دفاتر پیشخوان برای ارائه خدمات ثبت‌احوال در این دفاتر عنوان کرد.

ناظمی‌اردکانی تصریح کرد: هم‌اکنون 120 دفتر خدمات ثبت‌احوال در سطح کشور فعالیت دارند که این تعداد تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه دفاتر خدمات ثبت‌احوال با اولویت کلان شهرها و شهرهای پرجمعیت است، گفت: البته راه‌اندازی این دفاتر در شهرهای بالای 100 هزار نفر نیز در برنامه کاری این سازمان قرار داشته و این خدمات به مرور در سایر شهرها گسترش خواهد یافت.

وی همچنین ارائه این خدمات توسط دفاتر آی‌سی‌تی روستایی را از برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان ثبت‌احوال کشور برای سهولت در دسترسی مردم روستاها به خدمات ثبت‌احوال برشمرد.

رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور به منظور نشست با امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی، افتتاح ساختمان اداره ثبت‌احوال اسفراین و دفاتر پیشخوان ثبت‌احوال در بجنورد، نشست با کارکنان اداره کل ثبت‌احوال و ... سفر دو روزه‌ای را به خراسان شمالی دارد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول