اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان خبر داد

حمایت خیر تهرانی از 50 یتیم کردستانی

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از حمایت یک خیر تهرانی از 50 کودک یتیم در این استان خبرداد.

حمایت خیر تهرانی از 50 یتیم کردستانی

هیوا رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این حامی تهرانی تا کنون 4 میلیون تومان به حساب امانیه این ایتام واریز کرده است.

به گفته وی، میانگین واریزی برای هر یتیم 20 هزار تومان است و به صورت ماهیانه به حساب آنها واریز می‌شود.

وی همچنین از حمایت یک خیر کردستانی ساکن تهران از 42 یتیم دیگر زیر پوشش این نهاد مقدس در این استان خبر داد و افزود: این خیر نیز به صورت ماهیانه برای هر یتیم 20 هزار تومان را واریز می‌کند.

وی همچنین از حمایت بانک رفاه مرکزی تهران از 30 یتیم زیر پوشش کمیته امداد کردستان خبر داد و افزود: تلاش برای جذب حامیان بیشتر برای ایتام یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد استان است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: مشارکت در برنامه‌های دیگر همچون مخارج تحصیلات دانشگاهی، تهیه جهیزیه و غیره نیز از دیگر حمایت‌های حامیان است که بستگی به توان مالی و علاقه قلبی انجام می‌گیرد.

* تحقق حامی‌دار شدن 4 هزار یتیم در کردستان

معاون کمیته امداد امام (ره) کردستان با اشاره به هدف‌گذاری حامی‌دار کردن 4 هزار یتیم زیر پوشش این نهاد مقدس تا پایان سال‌جاری در کردستان گفت: خوشبختانه کمیته امداد استان با تلاش فعالان حوزه حمایت و مشارکت‌های مردمی و همچنین استقبال خوب خیرین استانی و خارج استانی توانسته این مهم را به صورت 100 درصدی تحقق بخشد.

رحیمی در ادامه به درامد اکرام ایتام در شش ماهه نخست سال‌جاری اشاره کرد و افزود: درآمد اکرام ایتام استان کردستان در مدت زمان یاد شده بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که در آمد اکرام ایتام در این استان با توجه به نزدیک شدن به سال نو به 3 میلیارد و 800 میلیون تومان برسد.

گفتنی است؛ در حال حاضر 7 هزار و 156 یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان قرار دارند که توسط 13 هزار حامی حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول