اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خدابنده:

12 اسفند تولد حماسه‌ای دیگری

خبرگزاری فارس: فرماندار خدابنده گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن اقدامی عملی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خلق حماسه‌ای دیگر در 12 اسفند محسوب می‌شود.

12 اسفند تولد حماسه‌ای دیگری

نورالدین رفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان خدابنده در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن در همه شهرها و روستاهای شهرستان خدابنده با حضور گسترده مردم برگزار شد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن اقدامی عملی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شود، یادآور شد: همه اقدامات در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان انجام شده است.

فرماندار خدابنده از برگزاری 26 جلسه در زمینه انتخابات طی دی‌ماه سال جاری از سوی پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه خدابنده خبر داد و افزود: 47 جلسه نیز در توسط این پایگاه‌ها در بهمن ماه سال جاری در شهرستان برگزار شده است.

وی از برگزاری همایش رای اولی‌ها در شهرستان خدابنده خبر داد و یادآور شد: این همایش در سه منطقه آموزش و پرورش افشار، بزینه‌رود و سجاس‌رود برگزار شد.

رفیعی از برگزاری همایش رای اولی‌ها در مرکز شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: این همایش امروز در شهر قیدار با حضور رای اولی‌ها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این همایش علاوه بر تبیین اهمیت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به رای اولی‌ها، مسابقات مختلف نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش حضور حداکثری در دانشگاه پیام نور خدابنده خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور سخنرانان برجسته در این شهرستان برگزار شد.

فرماندار خدابنده برگزاری همایش ویژه بانوان با حضور 300 بانوی خدابنده‌ای را از دیگر برنامه‌های این شهرستان برشمرد و گفت: این برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه قیدار برگزار شد.

وی با بیان اینکه این برنامه توسط کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان فرمانداری برگزار شد، ادامه داد: این همایش پیرامون نقش تاثیرگذار زنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و تبیین اهمیت و حساسیت شرکت در انتخابات برگزار شد.

رفیعی با اشاره به برگزاری همایش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده گفت: این همایش با عنوان حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با سخنرانی نقی‌لو از رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد.

وی یادآور شد: بررسی و هم‌اندیشی حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد راهبردی فرهنگی شهرستان خدابنده از دستاورهای این همایش بود.

فرماندار خدابنده همچنین از برگزاری همایش شورای هئیت‌های مذهبی شهرستان خدابنده با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ علی اکبر بیگدلو خبر داد و افزود: این همایش به منظور تبیین اهمیت و ضرورت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی از برگزاری همایش مداحان اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: این همایش نیز به منظور حساسیت و اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول