اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پزشکان

2 بیمار در استان بوشهر از مرگ حتمی نجات یافتند

خبرگزاری فارس: دو بیمار در بیمارستان‌ها بوشهر و اهرم با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات یافتند.

2 بیمار در استان بوشهر از مرگ حتمی نجات یافتند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر در تنگستان یک بیمار 60 ساله که با مشکل تنفسی شدید و بدون توانایی صحبت کردن در اثر تنگی نفس به بیمارستان امام حسین (ع) اهرم انتقال داده شده بود، در عملیات CPR از مرگ حتمی نجات یافت.

بر اساس این گزارش این بیمار که با دیسترس تنفسی شدید و بدون توانایی صحبت کردن، در اثر تنگی نفس به بیمارستان منتقل شده بود پس از چندین ساعت تحت نظر بودن دچار بیهوشی و ارست تنفسی گردید که با عملکرد سریع و به موقع متخصص داخلی، پزشک عمومی اورژانس و پرستاران شیفت، از مرگ حتمی نجات یافت.

این بیمار پس از دو روز بستری در بخش داخلی تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت سپس به همراه خانواده خود، صحیح و سلامت به خانه بازگشت.

همچنین زنی که چندی پیش با اصابت چاقو به قلبش در بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر مورد جراحی قرار گرفت، از این بیمارستان ترخیص شد.

 

این زن که چندی پیش در مقابل اداره پست بهمنی مورد اصابت چاقو توسط نامزد سابقش قرار گرفته بود سریعاً به بیمارستان تأمین اجتماعی منتقل شد.

 

بر اساس گزارش‌های دریافتی به دلیل عدم وجود جراح قلب در این بیمارستان و جلوگیری از اتلاف وقت، یکی از جراحان عمومی بیمارستان تأمین اجتماعی با نام سیروس عباسی نسبت به عمل جراحی این زن اقدام کرده و در حالی که چاقو قلب این زن را سوراخ کرده بود، مورد ترمیم قرار گرفت.

 

پس از مراقبت‌های ویژه از این زن در بخش‌های سی.سی.یو و سپس داخلی، سرانجام وی در حالی که کاملاً بهبود یافته بود از بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر ترخیص شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

 

خانواده این زن در زمان ترخیص فرزندشان با قدردانی از زحمات پرسنل این بیمارستان، این اقدام پزشک معالج و همچنین همکاران وی را ارج نهادند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول