اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین 309 مجمع امور صنفی

مجمع امور صنفی دشتی رتبه 31 کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان دشتی گفت: مجمع امور صنفی دشتی رتبه 31 را در بین 309 مجمع امور صنفی شهرستان‌های کشور کسب کرد.

مجمع امور صنفی دشتی رتبه 31 کشور را کسب کرد

علی دیبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با اعلام رئیس مرکز اصناف و بازرگانان و دبیر هیئت عالی نظارت و همچنین معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی شهرستان دشتی، در طرح ارزیابی عملکرد سال 89 حوزه اصناف کل کشور و اجرای موفقیت‌آمیز قانون هدفمندسازی یارانه‌ها موفق به کسب این رتبه شد.

وی اضافه کرد: به دنبال کسب این موفقیت مجمع امور صنفی شهرستان دشتی از سوی رئیس مرکز اصناف و بازرگانان، دبیر هیئت عالی نظارت و همچنین معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفت.

دیبا گفت: این اداره در راستای اجرایی کردن اهداف دولت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر ایجاد اشتغال جدید از محل تفاهمنامه سال 90 این اداره با جدیت، تلاش و پیگیری و با برگزاری جلسات متعدد با رئیس مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های صنفی تحت پوشش، ایجاد اشتغال را در رأس برنامه‌ها و دستور کار سال 90 خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: اشتغال مصوب شده در حوزه بازرگانی از محل تفاهم‌نامه سال 90 این شهرستان به تعداد 151 نفر بوده که این اداره موفق شده این مهم را به مرحله اجرایی رسانده و به صورت 100 درصد محقق کند.

دیبا خاطر نشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی با برنامه‌ریزی منسجم توانسته است به میزان 152 نفر اشتغال جدید ایجاد و توسط کارشناس اشتغال اداره در سامانه رصد به ثبت برساند که تحقق این مهم نشان‌دهنده پیگیری‌های مجدانه و مستمر کارشناس اشتغال این اداره است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی همچنین گفت: 70 درصد از واحدهای صنفی شهرستان دشتی به دستگاه کارت‌خوان بانکی تجهیز شدند.

دیبا از تلاش و همکاری دایره اماکن عمومی، شهرداری، شبکه بهداشت امور مالیاتی با اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی و مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های زیر پوشش قدردانی کرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی اظهار داشت: علت اینکه تاکنون واحدهای صنفی به طور کامل به صندوق مکانیزه فروش مجهز نشده‌اند، عدم توان مالی این واحدها برای این امر بوده است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول