اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاسخ‌های آقاتهرانی، رسایی و کوچک‌زاده به مردم قم

گزارش فارس از نشست 3 ساعته جبهه پایداری در قم

خبرگزاری فارس: دومین نشست جبهه پایداری در استان قم با حضور حجج اسلام مرتضی آقاتهرانی و حمید رسایی و همچنین مهدی کوچک‌زاده به مدت حدود سه ساعت در حسینیه شهدا قم برگزار شد.

گزارش فارس از نشست 3 ساعته جبهه پایداری در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در دومین نشست از نشست‌های جبهه پایداری که شنبه شب در حسینیه شهدا قم برگزار شد، با اشاره به وقایع و شرایط دوران فتنه سال 88 تاکید کرد: در دورانی که فتنه پیش آمد هر روز اطلاعیه و بیانیه از سوی کسانی که تعهدی نداشتند، صادر می‌شد و هر روز عده‌ای از جوانان را به خیابان کشیده و نظام اقتصادی را به دنبال نظام سیاسی مختل کرده بودند.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: رهبر انقلاب در آن شرایط همواره در هر هفته سخنرانی کرده و به داستان فتنه و فتنه‌گران اشاره کرده و تاکید داشتند که فتنه بی‌پیرایه و شفاف برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به موضع‌گیری خواص در جریان فتنه تاکید کرد: برخی خواص در فتنه در زمره خواص بی‌خاصیت بودند که این سخن برای آنها لفظ خوبی است ولی متاسفانه گاهی اوقات خواص خاصیت عکس داشتند.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه فتنه گران بیشتر از ساختمان‌های سبحان، زندان کهریزک و از خوابگاه دانشگاه سخن می‌گویند، ادامه داد: این سه جا محلی بود که در آن فتنه‌گران ادعای مظلومیت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران شیپور را از طرف گشاد آن می‌نواختند، اضافه کرد: باید به موقع عملکرد درستی داشت و موقعیت مناسب برای عملکرد درست شرایط انتخابات است.

دبیرکل جبهه پایداری با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید شناخت درستی نسبت به وظیفه داشته باشیم گفت: برخی از کسانی که ادعای اصولگرایی می‌کنند در زمان فتنه ساکت بودند.

وی با اشاره به دیدار جبهه پایداری با رهبر معظم انقلاب گفت:‌ ما می‌دانیم هدف چیست و از آنهایی نیستیم که سکولار باشیم و اسلامی که در وادی سیاست حرفی برای گفتن نداشته باشد را اسلامی ناقص می‌دانیم.

آقاتهرانی با اشاره به اینکه باید سیاست اسلامی را در جامعه وضع کنیم بیان کرد: من خدمت آقا گفتم هدف ما معلوم است و چون هدف وسیله را توجیه نمی‌کند یک راه بیشتر نداریم که در پیش بگیریم.

وی ادامه داد: امروز ببینید وزرای دولت‌های گذشته کجا هستند، صدای آنها از انگلیس به گوش می‌رسد و ایدئولوگ آنها در آمریکا مستقر است.

وی با اشاره به اینکه جبهه پایداری به دنبال این است که لیست داده و آدم‌های خوب را معرفی کند‌ افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که بصیرت‌دهی داشته باشیم و ما می‌خواهیم این سخن را عملی کنیم.

مهدی کوچک‌زاده نیز در این نشست در پاسخ به سؤالات حاضران در خصوص نحوه شکل‌گیری جبهه پایداری تاکید کرد: در اوایل مجلس هشتم رگ و ریشه‌ای از این جبهه پایداری در فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شکل گرفت.

وی درباره نظر جبهه پایداری در مورد علی مطهری تاکید کرد: هر کسی که با رهبری و ولایت فقیه زاویه دارد را منحرف می‌دانیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: زاویه داشتن با ولایت خواه از طرف علی مطهری، خواه از طرف کواکبیان، خواه از طرف هاشمی رفسجانی و خواه از هر کس دیگر، اگر به این برسیم این اقدام زاویه گرفتن با رهبری است، ما با او همراه نخواهیم بود.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست در خصوص ضرورت حمایت همه‌جانبه از مقام عظمای ولایت تاکید کرد: ما با کسی تعارف نداریم و شما هم تعارف نداشته باشید، هر وقت دیدید کسی برای جایگاه ولایت مقام اداری قائل شد، بر دهان او بکوبید.

وی تاکید کرد: هر کس در برابر ولایت ایستادگی کند، دشمن است و به همان نسبت باید هزینه بدهد.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول