اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سقای‏بی‌ریا-2:

مطالعات مؤسسه امام به صورت قانون در‏آید/ جبهه پایداری عضوگیری ندارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: مطالعات مؤسسه امام باید در مجلس نهم به صورت قانون در‏آید.

مطالعات مؤسسه امام به صورت قانون در‏آید/ جبهه پایداری عضوگیری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام ناصر سقای‏بی‌ریا جمعه شب در نشستی با مؤثران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان اظهار کرد: معتقد هستیم که اسلام برای همه ابعاد زندگی انسان‏ها برنامه دارد و اندیشمندان بسیاری در مؤسسه امام و زیر نظر آیت‏الله مصباح در این زمینه تحقیقات بسیاری انجام داده‏اند که باید به صورت طرح و لوایح مختلف در مجلس ارائه شود و به صورت قانون درآید و اسلام در امور زندگی ما دخیل شود.

وی توضیح داد: جبهه پایداری، حزب نیست و طبق قانون نیازی به مجوز ندارد، همان گونه که سایر جبهه‏ها نیز این گونه هستند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری این امر را چنین بسط داد: در جبهه پایداری عضوگیری نمی‏کنیم و هر کس که شرایط لازم را داشته باشد و به سه اصل حرکت حول محوریت ولایت‌فقیه، برائت از فتنه و برائت از گروه انحرافی در کنار دولت اعتقاد داشته باشد، می‏تواند وارد جبهه پایداری شود و به خودی خود عضو این جبهه است.

* باید عاشورایی و با تمام توان به پیش برویم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری عنوان کرد: در کنار انجام تکلیف، نتیجه هم مهم است و امروز اگر کسی به نظر ما فرد اصلح محسوب می‏شود، باید شبانه‏روز برای او کار کرد.

سقای‎بی‏ریا با تأکید بر اینکه سستی کردن در این حالت به هیچ وجه جایر نیست و اگر فرد اصلح رأی هم نیاورد، باز مهم نبوده و باید به طور جدی وارد میدان شویم، گفت: امروز شاهد آن هستیم که دانشمندان هسته‏ای کشورمان تا سر شهادت هم می‏روند و مردانه وارد کار شده‏اند و مردم ما در حقیقت از عاشورا درس گرفته‏اند و ما نیز در برهه کنونی باید عاشورایی و با تمام توان به پیش برویم.

* هیچ چیز را دیکته نمی‏کنیم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بسیار امیدوار هستیم و به دست‏اندرکاران انتخاباتی جبهه پایداری در استان‏ها و به فهم مردم بسیار تکیه داریم، اضافه کرد: باید در انتخابات آتی کانال‏کشی و زمینه‏سازی‏های لازم را انجام دهیم و تکلیف خود را به خوبی عملی سازیم و فرد اصلح را تشخیص دهیم و به مردم بشناسانیم.

سقای‏بی‌ریا گفت: مردم باید با شناخت خود آرائشان را به صندوق‌ها بریزند و ما هیچ چیز را دیکته نمی‏کنیم و فقط فرد اصلح را مطرح می‏سازیم.

* برخی خواص در جریان فتنه نمره تک گرفتند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: بسیاری از خواص در جریان فتنه 88 مردود شدند و اینکه مردم جلوتر از خواص حرکت کردند، فرموده صریح رهبر معظم انقلاب است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: در جریان فتنه عده‏ای از خواص نمره تک گرفتند، در حالی که نمره مردم 20 شد و این نعمت، خاصیت و خوبی مردم ما را نشان می‏دهد.

سقای‏بی‌ریا بیان کرد: باید به خاطر وجود چنین مردم و رهبر فرزانه‏ای سر سجده به درگاه خداوند متعال بیاساییم و همواره در خدمت ملت باشیم.

وی گفت: در جبهه پایداری دست‏اندرکاران و فعالان امر هیچ چیز را برای خود نمی‏خواهند و در حقیقت نیازی ندارند و از نظر مادی راحت‏تر هستیم که در همان کار علمی بمانیم و وظایف بسیاری که برعهده داریم را انجام دهیم، اما امروز می‏بینیم که اسلام در قالب حکومت به افرادی نیاز دارد تا در جایگاه‏های خدمت و نه پر کردن جیب خود کار کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: روحیه ما در جبهه پایداری این گونه است و برای تحقق این آرمان آمده‏ایم و به مردم تکیه داریم و اعتقادمان این است که همواره باید وظیفه را تشخیص داد و به آن عمل کرد.

انتهای پیام/ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول