اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس آذربایجان شرقی خبر داد

پلمپ 7 واحد صنفی بازی‌های رایانه متخلف در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس آذربایجان شرقی گفت: هفت واحد صنفی فروشنده بازی‌های غیرمجاز پس از صدور برگ اخطار تعطیلی پلمپ شدند.

پلمپ 7 واحد صنفی بازی‌های رایانه متخلف در تبریز

 علیرضا هنردوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: موضوع بازی‌های رایانه‌ای متفاوت از فیلم و سایر محصولات فرهنگی بوده و از آنجا که مخاطبان گیم و بازی‌های کامپیوتری را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، محصولات غیرمجاز اثرات منفی و مخرب‌تری را ایجاد می‌کند.

وی افزود: جذابیتی که از موفقیت در طی مراحل آن ناشی می‌شود موجب ترغیب کودکان و نوجوانان به استفاده از گیم‌ها شده و همین امر نظارت و کنترل والدین و حتی ماموریت نظارتی را سخت می‌کند.

هنردوست افزود: اهمیت موضوع موجب شد که پلیس نظارت بر اماکن عمومی موضوع را در دستور کار قرار داده و پس از شناسایی واحدهایی که در توزیع و فروش گیم‌های غیرمجاز فعالیت دارند، با انجام طرحی همزمان و ضربتی تعداد هفت واحد صنفی را مورد بازدید قرار دادند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در نتیجه این طرح، تعداد 5 هزار و 104 حلقه لوح فشرده بازی رایانه‌ای غیرمجاز و ضد اخلاقی که حاوی صحنه‌های برهنگی زنان بوده کشف و در این راستا هفت مغازه متخلف پس از صدور برگ اخطار تعطیلی پلمپ شد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول