اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات اسلامشهر:

بازرسان انتخابات چشم‌های بینای مردم هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات اسلامشهر گفت: بازرسان چشمان بینای انتخابات بوده و نقش کلیدی در اجرای بهتر و سالمتر انتخابات دارند.

بازرسان انتخابات چشم‌های بینای مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمدرضا موفق ظهر امروز در نخستین جلسه توجیهی سر بازرسان و بازرسان شعب اخذ رأی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازرسان به عنوان افراد آگاه و چشمان بینای انتخابات هستند و نقش کلیدی و حیاتی در اجرای بهتر و سالم‌تر انتخابات دارند.

وی افزود: بازرسان انتخابات نقش قابل توجهی در تضمین امنیت انتخابات دارند و در واقع از سوی دولت و به عنوان نمایندگان مردم بر انتخابات نظارت می‌کند.

این مسئول تاکید کرد: بازرسان مجاز به حضور در تمام مراحل انتخابات، از زمان ثبت‌نام کاندیداها تا پایان کار شمارش و قرائت آرا هستند و مواردی را که بر اساس قانون تخلف محسوب می‌شود گزارش می‌کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات اسلامشهر تصریح کرد: نظارت بازرسان هیئت  بازرسی، شامل عملکرد کاندیداها در هنگام تبلیغات، جریان‌ها، ناظران انتخاباتی و مستندسازی فعالیت‌ها و ... است، در این راستا بازرسان حق برخورد با متخلفان را ندارند و فقط باید تخلفات صورت گرفته و موارد مشکوک را در کمترین زمان و به سریع‌ترین روش به ستاد گزارش کنند.

در نخستین همایش توجیهی و آموزشی، سربازرسان و بازرسان شعب اخذ رای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اسلامشهر، با حضور بیش از 300 نفر از نیروهای متدین و دارای سوابق اجرایی درخشان و مورد قبول در محل سالن فجر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار و موارد لازم، جهت اجرای نظارت هرچه بهتر امر انتخابات از سوی کارشناس امر توضیح داده شد.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز  12 اسفند ماه سال‌ جاری در سطح شهرستان اسلامشهر به طور همزمان با دیگر اقصی نقاط کشور برگزار خواهد شد.

شهرستان اسلامشهر به عنوان ستاد فرعی انتخابات تهران می‌باشد و تعداد 275 شعبه ثابت و سیار برای اخذ آرای مردم این شهرستان در نظر گرفته شده است و بالغ بر 6 هزار و 600 نفر در امر برگزاری انتخابات مشارکت و همکاری خواهند داشت.

مردم متدین و ولایت‌مدار شهرستان اسلامشهر، همواره حضوری چشمگیر و دشمن‌شکن، در عرصه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند که تقدیم بیش از 830 شهید والامقام، هزاران جانباز و ایثارگر، گواهی بر ولایتمداری مردم این منطقه است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول