اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور صاحب‌نظران هنر

همایش حرم مطهر رضوی جلوه‌گاه هنر شیعی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین پیش‌همایش تخصصی "حرم مطهر رضوی، جلوه‌گاه هنر شیعی" به همت مؤسسه‌ آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود.

همایش حرم مطهر رضوی جلوه‌گاه هنر شیعی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، این پیش‌همایش در روز یکشنبه 30 بهمن‌ماه و با حضور صاحب‌نظران، هنرمندان و علاقه‌مندان به مباحث هنر اسلامی و شیعی در محل آمفی تئاتر بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

این پیش‌همایش به منظور آماده‌سازی جامعه‌ هنری جهان اسلام برای همایش تخصصی "هنر و تمدن شیعی" و با محوریت بررسی و معرفی ابعاد و دستاوردهای فرهنگی و هنری تمدن اسلامی و شیعی به عنوان مرکزی تخصصی در مجموعه آستان قدس رضوی که یک نهاد مذهبی در ایران و جهان است، برگزار می‌شود.

در این پیش‌همایش حسن بلخاری، محمد رجبی، مرتضی حیدری و ایرج داداشی به ارائه‌ دیدگاه‌های خود در ارتباط با مباحث مرتبط با هنر و تمدن شیعی می‌پردازند.

همایش ملی "هنر و تمدن شیعی" با دو محور پژوهشی فرهنگ و تمدن شیعی و هنر و معماری شیعی اردیبهشت سال آینده به مدت سه روز و به همت حوزه‌ هنری استان تهران برگزار می‌شود که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا 25 اسفنده ماه امسال است.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول