اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

7 معلم برتر استانی در سطح کشور تقدیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش همدان گفت: امسال از هفت معلم برتر استانی در سطح کشور تقدیر می‌شود.

7 معلم برتر استانی در سطح کشور تقدیر می‌شوند

عباس بهرامی مشعوف در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: هر ساله برنامه ‌ی برای انتخاب معلم نمونه تدوین می‌شود که در اختیار مدارس قرار می‌گیرد تا معلمان را بر اساس تعداد ملاک‌هایی در سطح منطقه، استان و کشور انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال نیز شیوه نامه‌ای برای مدارس ارسال شد که در آن ملاک‌های معلم نمونه ذکر شده تا مدیران مدارس بر اساس آن معلم برتر را معرفی کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش همدان عنوان کرد: از جمله ملاک‌هایی که برای انتخاب معلم نمونه ذکر شده شامل ایثارگری، مدرک تحصیلی، تألیف و ترجمه، تحقیق و تولید علمی و تقدیرنامه‌ها و رتبه‌های علمی و فرهنگی و شرکت آنها در جشنواره‌‌های ورزشی و... است.

وی تصریح کرد: به طور تقریبی 23 ملاک را برای انتخاب معلم نمونه در شیوه نامه تعریف شده که جمع امتیازهایی که اعلام شده 867 امتیاز است که معلمان از این امتیاز ذکر شده حداقل نصف آن را کسب کند انتخاب خواهد شد.

بهرامی مشعوف اذعان کرد: تقدیر از معلمان برتر در سه سطح منطقه و استان و کشوری صورت خواهد گرفت که در هفته معلم از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش همدان افزود: سهمیه استان همدان در سطح منطقه 393 نفر و 56 نفر در سطح استان و هفت نفر نیز در سطح کشوری تقدیر خواهند شد.

وی در پایان اظهار داشت: از دیگر ملاک‌ها که 40 امتیاز است که توسط دانش‌آموزان با تکمیل فرم صوت می‌گیرد و همچنین تسلط به زبان‌های خارجی و مهارت‌های IT و... است.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول