اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی گل‌گهر سیرجان:

دیگر با این اوضاع نمی‌مانم / گل‌گهر توان لیگ برتری شدن ندارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: دست‌هایی پشت پرده است که اجازه نمی‌دهد ما لیگ برتری شویم و من نمی‌توانم با این روند دیگر در این تیم بمانم.

دیگر با این اوضاع نمی‌مانم / گل‌گهر توان لیگ برتری شدن ندارد

مهدی محمدی امروز در ارتباط با اتفاقات پس از بازی با شیرین‌فراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حوادث رخ داده در پایان این بازی ربطی به نتیجه به دست آمده نداشت، بلکه سرپرست تیم شیرین‌فراز پیش از آغاز بازی با اقدامات خود هواداران گل‌گهر را تحریک کرد و منجر به این شد تا آن اتفاقات رخ دهد.

وی افزود: اقدام برخی از هواداران گل‌گهر بسیار زشت بود و من نمی‌توانم از آن دفاع کنم، اما این حادثه ربطی به مسائل فنی نداشت و به علت یک پیش ذهنیت از قبل به وقوع پیوست.

محمدی در ارتباط با ضعف در کسب نتایج در نیم فصل دوم گفت: ما در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کردیم، اما در ادامه راه به مشکلات عدیده‌ای خوردیم که نه تنها ‌سال جاری بلکه در سال‌های گذشته هم گریبان این تیم را گرفته و اجازه نمی‌داد تا گل‌گهر بتواند موفق عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا برخی نمی‌خواهند گل‌گهر در لیگ برتر حضور داشته باشد و دست‌هایی وجود دارد که اجازه نمی‌دهند مربیانی که قصد دارند با این تیم موفق باشند، برنامه‌های خود را در این تیم عملی کنند، من معتقدم مردم همواره از ما جلوترند و به خوبی می‌دانند این اتفاقات کدام است.

محمدی تصریح کرد: امکانات سخت‌افزاری این باشگاه بسیار اندک است و زمانی که من هم به این تیم آمدم، گفتم طی یک برنامه‌ریزی سه ساله می‌توانم تیم را لیگ برتری کنم، اما در ادامه همکاری متوجه شدم که کسانی نمی‌خواهند این تیم به لیگ برتر صعود کند.

وی گفت: مدیریت باشگاه و همچنین کارخانه گل‌گهر، اعضای هیئت مدیره و مردم خوب سیرجان خواهان موفق شدن تیم در لیگ هستند و با تمام توان سعی می‌کنند، تیم را حمایت کنند، اما امکانات بسیار اندکی در اختیار این مجموعه قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌‌گهر سیرجان ابراز داشت: من تاکنون دو بار استعفای خود را به مدیرعامل باشگاه تقدیم کردم و با مخالفت مواجه شد، اما این بار و به خاطر اتفاقاتی که پس از بازی با داماش رخ داد و به حیثیت من و باشگاه لطمه زد، دیگر نمی‌توانم در این تیم بمانم.

وی تصریح کرد: گل‌گهر تیم بسیار خوبی است و بازیکنان هم تلاش مضاعفی برای کسب نتایج خوب از خود نشان می‌دهند، اما گاهی اوقات احساس می‌کنم باید در حد میانه‌های جدول ماندن تلاش کنیم.

محمدی که پیش از این هدایت مس کرمان را به عنوان دستیار بر عهده داشت، در مورد اتفاقات رخ داده در این باشگاه گفت: مس در این فصل سه سرمربی عوض کرد و در نهایت هم باید به رتبه‌های میانه جدول بسنده کند، علاوه بر اینکه برای این تیم نیز هزینه‌های میلیاردی شده است، اما باید از مدیران این تیم پرسید، آیا یک مربی بومی نمی‌توانست مس را در این جایگاه نگه دارد.

وی اذعان داشت: من مطمئن هستم با حمایت از یک مربی بومی و با تجربه هم می‌توانستیم حداقل رتبه کنونی را در جدول داشته باشیم و نیاز به این همه هزینه کردن برای تعویض مربی نبود، اما این میل به استفاده کردن از مهره‌های قابل اتکای بومی در بین مدیران مس هنوز به وجود نیامده است.

محمدی بیان داشت: من احساس می‌کنم، مسئولان مس برای انتخاب سرمربی همواره راه‌های سخت را انتخاب می‌کنند و پس از آنکه یک مربی با هزینه‌های بسیار نتوانست در این تیم موفق شود، بازهم راه اشتباه را تکرار می‌کنند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول