اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته پنجم لیگ برتر هندبال

برتری مس مقابل فولاد اکسین خوزستان

خبرگزاری فارس: از چارچوب رقابت‌های لیگ برتر هندبال، تیم مس کرمان موفق شد، فولاد اکسین خوزستان را شکست دهد.

برتری مس مقابل فولاد اکسین خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شامگاه جمعه از چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان که پس از دو ماه و نیم تعطیلی بار دیگر آغاز شد، دو تیم هندبال مس کرمان و فولاد اکسین خوزستان در سالن هندبال تجلی کرمان به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که با برتری نسبی تیم فولاد نیز همراه بود، مس کرمان موفق شد در مقابل دیدگان تماشاچیان خود در نهایت با نتیجه نزدیک‌ 29 بر 28 حریف خود را مغلوب کند تا با انجام پنج بازی در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار داشته باشد.

بنابراین گزارش، آنچه که در این دیدار به خوبی مشخص بود، ضعف در هماهنگی بین بازیکنان مس به علت تعطیلی بیش از دو ماه و همچنین عدم اجرای تاکتیک تیمی در مقابل حریف ‌خود بود.

مسی‌ها در نیمه دوم بهتر عمل کردند و موفق شدند از سد دفاع منسجم و هماهنگ حریف عبور کرده و عقب ماندگی خود را که برای چند مرتبه در طول بازی تکرار شد، جبران کنند و در پایان این بازیکنان مس بودند که از تجربه خود استفاده کرده و فولاد را در کرمان شکست دادند.

البته فولادی‌ها در طول بازی به نحوه قضاوت این دیدار معترض بوده و گل نهایی مس که منجر به برتری این تیم شد را مردود می‌دانستند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول