اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رفع موانع پروازی

پلیس فرودگاه سهند فعالیت خود را آغاز کرد

خبرگزاری فارس: با حضور جانشین پلیس فرودگاه‌های کشور و به منظور رفع موانع پروازی، پلیس فرودگاه سهند امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

پلیس فرودگاه سهند فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حسن حبیبی جانشین پلیس فرودگاه‌های کشور ظهر امروز در مراسم آغاز به کار پلیس فرودگاه سهند مراغه اظهار کرد: با استقرار پلیس فرودگاه‌ها در فرودگاه سهند پلیس متخصص در این فرودگاه مستقر شده است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: به دنبال این راه‌اندازی، پلیس فرودگاه سهند زیر نظر پلیس فرودگاه‌های استان فعالیت خواهد کرد.

 جانشین پلیس فرودگاه‌های کشور، همچنین از افزایش پروازهای این فرودگاه در سال آینده خبر داد.

محمدعلی رستمی مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه طرح توسعه و بهسازی باند فرودگاه همزمان با دهه فجر آغاز شده و تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: با بهره‌برداری از باند جدید پروازهای فرودگاه سهند در مسیر تهران مراغه و بالعکس روزانه خواهد بود.

 هزینه 100 میلیارد ریالی برای فرودگاه مراغه

یوسف نجفی نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: در دو سال گذشته برای رفع موانع پروازی فرودگاه سهند 100 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه سخنان خود، استقرار پلیس در فرودگاه سهند را در تامین امینت، توسعه و افزایش پروازها موثر دانست.

 افزایش خدمات فرودگاه سهند به 2.5 میلیون نفر

منصور صادقی‌اصل معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این مراسم اظهار داشت: استقرار پلیس در فرودگاه سهند موجب رسمیت یافتن فعالیت‌های حمل و نقل هوایی این فرودگاه شد.

وی افزود: با پایان طرح توسعه فرودگاه سهند پوشش خدمات این فرودگاه به 2.5 میلیون نفر در شهرهای جنوبی استان آذربایجان‌شرقی و غربی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول