اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بجنورد:

رعایت اخلاق برای تمام نامزدهای انتخاباتی ضروری است

خبرگزاری فارس: رعایت اخلاق برای تمام نامزدهای انتخاباتی ضروری است.

رعایت اخلاق برای تمام نامزدهای انتخاباتی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی احمدی‌خرم در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در مصلای امام خمینی(ره) اظهار داشت: نامزدها از تخریب یکدیگر پرهیز و تنها توانمندی‌ها و برنامه‌های خود را به مردم بیان کنند.

وی رعایت قانونمداری و اخلاق از سوی نامزدهای انتخاباتی را مورد تأکید قرار داد و افزود: همه باید به دنبال رقابت همراه با رفاقت و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشند.

امام جمعه موقت بجنورد همچنین با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح نمایندگان تصریح کرد: این انتخاب در تقویت نظام اسلامی نقش زیادی خواهد داشت .

وی پرهیز نامزدها از صرف هزینه‌های گزاف در تبلیغات انتخاباتی را مورد تأکید قرار داد و افزود: این هزینه‌ها با شأن نظام اسلامی و نامزدها مغایرت دارد.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: باید تلاش نامزدها و تمام دلسوزان انقلاب حضور حداکثری مردم در نهمین انتخابات مجلس باشد.

امام جمعه موقت بجنورد در بخش دیگری از حضور مردم در راهپیمایی سی‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد و گفت: حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدرت وحدت، اتحاد و عظمت ملت ایران را به نمایش گذاشت و استکبار جهانی را مرعوب کرد.

وی گفت: این حضور گسترده و حضور پر‌شور مردم در راهپیمایی سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده عمق عشق و ارادت مردم به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام(ره) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی احمدی‌خرم اظهار داشت: مردم انقلابی نظام اسلامی همیشه با حمایت خود از انقلاب و ولایت فقیه، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته‌اند.

وی‌ با اشاره به سالگرد حمله جنگنده‌های رژیم بعثی عراق به هواپیمای مسافری ایران و شهادت جمعی از خدمتگزاران نظام تصریح کرد: در این حمله ناجوانمردانه از سوی رژیم بعثی عراق 40 ‌تن از مسئولان نظام جمهوری اسلامی از جمله شهید کلاته‌ای نمایندهٔ بجنورد در مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید.

امام جمعه موقت بجنورد یاد این شهدا و همچنین شهدای انقلاب قم و تبریز درسال 57 را گرامی داشت.

انتهای پیام/ش10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول