اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

مردم اقتدار و سرمایه ایران اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با حضور در صحنه مردم غیور ایران اسلامی گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اقتدار و سرمایه کشور هستند.

مردم اقتدار و سرمایه ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نمازجمعه شهرری پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به روز چهارم اسفند سالروز انفجار حرمین عسکرین توسط افراد کافر اظهار داشت: دشمنان اسلام و شیعیان بدانند قبور امامان در دل مردم است، هرچقدر این مزارهای شریف را خراب کنند مردم باز هم می‌سازند.

امام جمعه شهرری افزود: آل سعود خیلی از قبور را خراب کردند و مردم بهتر از آن را ساختند، آنها بدانند این کار غیر از ذلت چیز دیگری ندارد و شاهد هستیم که تعدادی از این افراد نیز اخیرا دستگیر شدند.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور پرشور و با صلابت مردم در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد: مردم حماسه باشکوهی ایجاد کردند و افرادی که این راهپیمایی را مورد ارزیابی قرار دادند عنوان کردند حضور مردم بهتر از سال‌های گذشته بوده است و در شهرری نیز میزان حضور مردم نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر عنوان می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهچراغی گفت: این حماسه جاوید ثمرات خوبی را نیز به‌همراه داشت و در سایه همین حماسه‌ها دشمن مایوس می‌شود و دست و پا می‌زند و اگر دشمن حرفی می‌زند فقط می‌خواهد بگوید که ما هستیم و گرنه مردم بارها تو دهنی محکمی به دشمنان زده‌اند.

اقتدار و سرمایه ایران اسلامی مردم هستند

امام جمعه شهرری در ادامه مسئولان را مورد خطاب قرار داد و تاکید کرد: مسئولان قدر این ملت را بدانند، سرمایه هر ملت موشک، سلاح و ... نیست بلکه اقتدار و سرمایه کشور ما مردم هستند. به مردمی که هر ساله چنین افتخار می‌آفرینند باید شبانه روز خدمت کرد و خدا نمی‌بخشد مسئولی را که در راستای نارضایتی مردم قدم بر می‌دارد.

وی در ادامه در ارتباط با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است مردمی که در روز 22 بهمن زیر بارش برف در صحنه حاضر شدند در روز 12 اسفند نیز با شور و اقتدار پای صندوق‌های رای می‌آیند و بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی ذلیل‌تر می‌شوند.

اخلاق در انتخابات ضرورت دارد/افراد اصلح را به مجلس بفرستید

حجت‌الاسلام شاهچراغی در ارتباط با انتخابات عنوان کرد: ما امروز نیازی به تبلیغ برای انتخابات نداریم، مردم گوش به فرمان رهبری هستند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند به میدان می‌آیند و 22 بهمن نیز نمونه بارز آن بود بلکه ما باید به دنبال اخلاق انتخاباتی باشیم، مبادا کسی با زمین زدن فردی بخواهد خودش را بالا ببرد.

خطیب جمعه شهرری با بیان اینکه هرچه مصلحت باشد خدا رقم می‌زند، عنوان کرد: مردم برای خدا انقلاب کردند و خدا هم به این مردم کمک می‌کند.

به افرادی که به فتنه چراغ سبز نشان داده و افرادی که جزو جریان انحرافی هستند رای ندهید

وی تاکید کرد: در انتخاب افراد دقت کنید و از فرستادن افرادی که آمریکا از حضور آنها در مجلس خوشحال می‌شود بپرهیزید، کسی که همراه با فتنه بوده و چراغ سبز به فتنه‌گران نشان داده است رای ندهید و به افرادی که جزو جریان انحرافی هستند و از پشت به رهبری خنجر زدند رای ندهید و افرادی که می‌شناسید رای بدهید و در ارتباط با افراد دیگر مشورت کنید.

حجت‌الاسلام شاهچراغی بیان داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم مردم ایران اسلامی از این امتحان نیز پیروز بیرون آمده و مجلس قدرتمندی داشته باشیم.

امام جمعه شهرری در ادامه با سالگرد انقلاب بحرین اشاره کرد و گفت: هرچند عده‌ای این انقلاب را به خاک و خون کشیدند اما مردم نشان دادند که در صحنه می‌مانند.

امام جمعه شهرری با اشاره به حضور آل سعود در همه جنایت‌ها عنوان کرد: کسی که در همه جنایت‌ها حضور داشته و در سرکوب شیعیان ثابت قدم است آل‌سعود جنایتکار است و با پول نفت از فتنه‌گران حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول