اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

12 اسفند صحنه دیگری از اقتدار مردم تحقق می‌یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین گفت: ۱۲ اسفندماه صحنه دیگری از حضور عظیم مردم تحقق می‌یابد، از مدت‌ها پیش دشمنان و صدها شبکه ماهواره‌ای دست به کار شدند تا حضور مردم را کمرنگ کنند اما به فضل الهی مردم ایران با حضور خود برگ زرین دیگری را رقم می‌زنند.

12 اسفند صحنه دیگری از اقتدار مردم تحقق می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خطبه اول نماز جمعه ورامین پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: طبق فرمایش امام صادق (ع) شیعیان اهل هدایت و اهل تقوا هستند، حریم‌های الهی را رعایت می کنند، از آثار تقوا عشق و محبت به خداست.

امام جمعه موقت ورامین سپس علت دوری برخی از مساجد،گرفتاری به گناه، تعطیل نکردن مغازه‌ها در هنگام نماز و عدم برگزاری نماز جماعت در برخی ادارات را به دلیل گم کردن محبوب حقیقی و معشوق واقعی دانست و گفت: برخی افراد سرگرمی‌های خود، بازی و یا ورزش را بر نماز و ذکر خدا اولی می‌دارند و این به دلیل عدم شناخت ذات حضرت حق است.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در ادامه با تقدیر از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن از معجزات انقلاب اسلامی است، حضور غرور انگیز ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن از الطاف الهی است، امسال در شهرستان شاهد برگزاری حجم بالای برنامه‌ها در دهه فجر بودیم که از تمام دست اندرکاران تشکر می‌کنیم.

وی افزود: مردم در این عرصه‌ها به خوبی به وظیفه خود عمل می‌کنند و طبیعی است مسئولان نظام اسلامی نیز باید بیشتر به این مردم یه‌ویژه در راستای کنترل تورم و گرانی‌های سرسام آور و اعطای تسهیلات اشتغال و ازدواج خدمت کنند.

تمثال رهبری در مرز رژیم صهیونیستی و لبنان خارچشم صهیونیست‌هاست

امام جمعه موقت ورامین به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم اشاره کرد و گفت: این حضرت ۱۷ روز در بیت النور شهر قم ساکن بودند و پس از آن چشم از جهان فروبستند و قم به برکت این بانوی بزرگوار رونق بیشتری یافت.

حجت‌الاسلام محمودی سپس با اشاره به آیه پنج سوره اسراء و نیز فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه بیان داشت: تفسیر این آیه را بسیاری از مفسران نابودی رژیم صهیونیستی می‌دانند و ما منتظریم این وعده الهی تحقق یابد، امام صادق(ع) در مورد افرادی که این آیه را اجرا می‌کنند فرمودند «به خدا سوگند این افراد مردمی از قم هستند»، امیدواریم هرچه زودتر با همت مردم قم و پرورش یافتگان مکتب قم، رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو شود، وعده‌های قرآن تخلف ناپذیر است.

خطیب جمعه ورامین گفت: حزب‌الله لبنان و رهبر آن سید حسن نصرالله پرورش یافتگان مکتب قم هستند و امروز تمثال مقام معظم رهبری در مرز رژیم صهیونیستی و لبنان خار چشم صهیونیست‌ها شده است.

12 اسفند صحنه دیگری از اقتدار مردم تحقق می‌یابد

وی در ادامه انتخابات مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: ۱۲ اسفندماه صحنه دیگری از حضور عظیم مردم تحقق می‌یابد، از مدت‌ها پیش دشمنان و صدها شبکه ماهواره‌ای دست به کار شدند تا حضور مردم را کمرنگ کنند اما به فضل الهی مردم ایران با حضور خود برگ زرین دیگری را رقم می‌زنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: قطعا در میان نامزدها اصلح وجود دارد، امام راحل فرمودند «مثل مدرس‌ها را به مجلس بفرستید»، نماینده باید پایبند به ارزش‌ها و اصول باشند، موضع صریح داشته باشند، مجلس جایگاه رفیعی در نظام اسلامی دارد، مجلس جای قانون‌گذاری است نه جایگاه اجرایی، وعده‌های اجرایی برخی نامزدها ماهیت تبلیغاتی دارند.

 

مجلس باید مدرس‌گونه در پی مصالح جامعه باشد

وی اضافه کرد: متاسفیم که مجلس از برخی امور مهم کشور از جمله اصل هشتم قانون اساسی غافل شده است، مجلس باید مدرس گونه در پی مصالح جامعه باشد، باید اصلح را به مجلس فرستاد، اصلح را مردم با شاخصه‌هایی که رهبری ارائه دادند انتخاب کنند، ما در مقابل هر رای که می‌دهیم مسئولیم.

امام جمعه موقت ورامین افزود: همه نامزدها که توسط شورای نگهبان تایید شده و می شوند محترم هستند، هیچ‌کس حق هتک حرمت نامزدها را ندارد، در خطبه‌های پیشین نیز به این مطلب اشاره شد اما با رد برخی شایعات رسما اعلام می‌کنم که بنده و امام جمعه ورامین از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنیم.

وی سپس به حضور برخی عناصر ضد انقلاب در دربار سعودی اشاره و عنوان کرد: این افراد اوج خباثت و وطن فروشی خود را به نمایش گذاردند، اما این افراد بدانند که جایگاهی بین ملت ندارند، ملت ایران در برابر فتنه‌گران و منحرفان خواهند ایستاد.

حجت الاسلام محمودی در ادامه به سیاست‌های یک بام و دو هوای مجامع بین الملل در قبال مسائل جهان اسلام اشاره کرد و گفت: مجامع بین‌الملل در حالی از آشوبگران سوریه حمایت می‌کنند که چشمان خود را در برابر جنایات حاکمان سعودی و بحرین بسته‌اند، ما حمایت همه جانبه خود را از دولت مقتدر سوریه اعلام می‌داریم.

امام جمعه موقت ورامین در پایان تصریح کرد: دستاوردهای جدید هسته‌ای دانشمندان را به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت رشید اسلام تبریک عرض کرده و به دانشمندان غیرتمند کشورمان خسته نباشید عرض می‌کنیم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول