اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مقتدایی:

دشمنان امروز به سمت القاء شبهه گام برداشته‌اند

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه امروز دشمنان به سمت القاء شبهه گام برداشته‌اند ‌گفت: علامه عسکری با تاسیس دانشگاه اصول دین سعی کرد تا سربازانی تربیت کند که بتوانند اعتقادات مردم را مستحکم‌تر کنند.

دشمنان امروز به سمت القاء شبهه گام برداشته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله مرتضی مقتدایی ‌‌در نخستین همایش علامه عسکری که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه شهر قم به برکت وجود بارگاه حضرت معصومه (س) به مرکز علمی در جهان اسلام تبدیل شده است اظهار داشت: امروزه کتاب‌های دینی بسیار زیادی به زبان‌های مختلف ترجمه و از قم به سایر کشورهای جهان اسلام صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه علامه عسکری نیز یکی از مفاخر ارزشمند حوزه علمیه قم بوده است، بیان داشت: علامه عسکری هم از نظر علمی و هم تقوا و معنویت زبانزد بوده و بهترین الگو برای تمام مسلمانان و به‌ویژه طلاب خواهد بود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه علامه عسکری از طفولیت و تا آخرین لحظه عمر خود دست از تحصیل و پژوهش بر‌نداشت، تصریح کرد: موسساتی که آثار این عالم وارسته را منتشر می‌کنند باید با جدیت به راه خود ادامه دهند و در راستای ترویج اهداف این عالم وارسته از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن سعی دارد تا جوانان ما را گمراه سازد، خاطر نشان کرد: علامه عسکری از شخصیت‌هایی است که توطئه‌های دشمنان را به خوبی می‌شناخت و در راه خنثی کردن این توطئه‌ها تلاش می‌کرد.

آیت‌الله مقتدایی با بیان اینکه علامه عسکری مدارس علمی و دبیرستان‌های بسیار زیادی را تاسیس کرده است، خاطر نشان کرد: کمتر شخصیتی را سراغ داریم که با این مقام علمی در تاسیس دبیرستان و مدارس علمی اهتمام داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به سمت القاء شبهه گام برداشته‌اند، بیان داشت: علامه عسکری با تاسیس دانشگاه اصول دین سعی کرد تا سربازانی تربیت کند که بتوانند اعتقادات مردم را مستحکم‌تر کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه ما باید قدر این علما را بیشتر بدانیم، تصریح کرد: از برکات اینگونه همایش‌ها این است که ما هم قدر علم را می‌دانیم و هم از عالمان تجلیل می‌کنیم و از طرفی برگزاری این همایش‌های بزرگداشت موجب تشویق طلاب خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول