اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

همفکری نخبگان و مدیران عامل کسب توفیق بیشتر است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: باید با حضور نخبگان در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی از این تجمع‌ و همفکری‌ها نتیجه خوبی به دست آورد.

همفکری نخبگان و مدیران عامل کسب توفیق بیشتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، کرم‌رضا پیریایی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تویسرکان اظهار کرد: طرح مباحث اجرایی و مسائل مهم برای پیشبرد اهداف مؤثر، به عنوان مقوله خدمت و انجام درست وظیفه نیاز به تعامل و ارتباطات دارد به این صورت که هر چه به دامنه این تعامل و ارتباطات افزوده شود پیشرفت بیشتر خواهد شد.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود انسانی در هر شهرستان گفت: باید با حضور نخبگان در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی از این تجمع‌ و همفکری‌ها نتیجه خوبی حاصل شود.

استاندار همدان اضافه کرد: برای حل مسائل و پیشبرد اهداف یک طرف موضوع شهرستان و طرف دیگر آن نیز نیازهای شهرستان است که پیش‌برنده کارها نیز مسئولان هستند.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات باید به همفکری و نظرات دیگران احترام گذاشت چون با این اصل مهم می‌توان نسبت به پیشرفت بیشتر و بهتر دست یافت.

پیریایی سفرهای شهرستان را در راستای پیشبرد و پیشرفت شهرستان‌ها اعلام کرد و ابراز داشت: در این سفرها جلسات مختلفی اعم از شورای برنامه‌ریزی، کارگروه اشتغال، کارگروه سرمایه‌گذاری، شورای تأمین مسکن، کمیته تنظیم بازار، جلسه مشورتی ایثارگران و هنرمندان، حل مشکلات اقتصادی، نشست با مربیان پرورشی، جلسه شورای اداری و شورای تأمین، بازدید از پروژه‌ها عمرانی و... برای رسیدن به جایگاه مطلوب برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر مطالعه برنامه پنج ساله توسط مدیران هر بخش گفت: فرماندار باید این برنامه را هر فصل یک بار در این چنین جلساتی قرائت کند تا همه با این برنامه آشنا شوند و نسبت به آن ارائه طرح کنند و برابر طرح آمایش اجرایی شود.

استاندار همدان از جلسه 20 ساعته برای تصویب طرح آمایش خبر داد و ابراز داشت: در این جلسه فرمانداران هم حضور داشتند تا بتوانند از منافع شهرستان دفاع کنند.

وی ادامه داد: در این طرح با نگاه تقسیمات شهرستانی برای استان آینده‌نگری شده و برای هر شهرستان یک سری ظرفیت‌ تعریف شده است.

پیریایی ظرفیت‌های تویسرکان را در این طرح شامل صنعت گردشگری، حمل و نقل، خدمات فرهنگی و آموزشی، صنایع تبدیلی، دام و طیور، صنایع چوب و منبت اعلام کرد و ابراز داشت: این ظرفیت‌ها برای توسعه شهرستان بسیار اثرگذار هستند و باید در راه استفاده از این ظرفیت‌ها تلاش کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول