اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری:

بصیرت رکن توسعه جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری گفت: بصیرت، آگاهی و انتخاب آگاهانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی اساس و رکن توسعه جامعه است.

بصیرت رکن توسعه جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان بعدازظهر امروز در همایش بصیرت خانواده‌ها و بازنشستگان سپاه بروجن با گرامیداشت حماسه عظیم ملت قهرمان ایران در 22 بهمن، اظهار داشت: دشمنان اسلام با هزاران ترفند و نقشه برای ضربه زدن به اسلام وارد عمل شده‌اند و با تضعیف باورها، اعتقادات و روحیات نسل جوان و آینده ساز جامعه در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی رعایت شئونات اسلامی و حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب را خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: عرصه‌های مختلفی برای حضور در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب وجود دارد که یکی از آنها مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی‌ها و دیگری حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است.

پورخاقان افزود: دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات از برنامه‌های اصلی استکبار جهانی در راستای پایین آوردن پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری داشتن بصیرت، آگاهی و انتخاب آگاهانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را گامی اساسی برای پیشرفت کشور و نظام دانست و مجلس را اساس و رکن جامعه عنوان کرد.

وی در ادامه نقش زنان را در خانواده بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مردانی در زندگی موفق هستند که همسری موفق داشته باشند.

پورخاقان خاطرنشان کرد: قرآن کریم نام زنان شایسته‌ای را که در جامعه تاثیرگذار بودند به عنوان الگو مطرح کرده که حضرت مریم و آسیه از این زنان اسوه و نمونه به‌شمار می‌روند.

وی با اشاره به فضای جامعه گفت: در جامعه اسلامی انتظاراتی که از همسران قشر پاسدار وجود دارد، بسیار بالاتر از سایر افراد جامعه است و این قشر باید سرمشق برای زنان و دختران دیگر باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول