اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان:

تنها 28 درصد از مردم ایران به اندازه غذا مصرف می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: تنها 28 درصد از مردم ایران به اندازه انرژی مورد نیاز بدن خود غذا مصرف می‌کنند.

تنها 28 درصد از مردم ایران به اندازه غذا مصرف می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خسرو کسائیان بعد از ظهر امروز در همایش غذای سالم اظهار داشت: بر اساس تحقیقات انجام  گرفته مشخص شد که 72 درصد از مردم ایران بیشتر یا کمتر از انرژی مورد نیاز بدن غذا مصرف می‌کنند.

وی بیان داشت: جمعیت افرادی که بیش از حد مورد نیاز بدن و انرژی دریافتی که احتیاج بدن است، غذا مصرف می‌کنند، بیشتر از جمعیتی است که کمتر از حد نیاز غذا مصرف می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان با اشاره به اینکه امروز چالش‌های پیش‌روی تولید محصولات غذایی در کشور است، تصریح کرد: در یک دوره‌ای از زمان تولیدکنندگان هدف اصلی خود را کشت کمتر و برداشت زیاد محصولات غذایی قرار دادند که این عامل مضر سلامت انسان است.

وی با اشاره به اینکه امروزه به سمت تولید غذای ارگانیک که با طبیعت عجین شده است، رفتیم، ادامه داد: اگر چه تولید محصولات غذایی ارگانیک گران‌تر از تولید محصولات غذایی صنعتی است، اما زمانی‌‌که مردم به این نتیجه رسیدند که مصرف غذای ارگانیک سلامتی را برای آن‌ها به ارمغان میآورد، احساس نیاز کرده و به سمت مصرف این نوع مواد غذایی روی می‌آورند.

کسائیان با اشاره به اینکه در پی درخواست مردم، تولیدات محصولات غذای ارگانیک بیشتر و به طبع آن هزینه‌های خرید آن کاهش  می‌یابد، ادامه داد: تبلیغات روی مواد غذایی ارگانیک باید افزایش یابد.

وی اضافه کرد: تنها 28 درصد از مردم ایران به اندازه انرژی مورد نیاز بدن خود غذا مصرف می‌کنند که این آمار فاجعه است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول