اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

عدم حضور در جلسه به منزله انصراف از مسئولیت است

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه روسای هیئت‌های ورزشی باید در یک جلسه برای بررسی عملکرد یک سال گذشته شرکت کنند، گفت: عدم شرکت در این جلسه که در نیمه دوم اسفند ماه برگزار می‌شود به منزله انصراف از مسئولیت در ورزش محسوب می‌شود.

عدم حضور در جلسه به منزله انصراف از مسئولیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در نشست نهضت روشنگری جامعه ورزشی استان زنجان با مربیان و سرگروه حلقه‌های صالحین با اشاره به برگزاری موفق مسابقات بین‌المللی سنگنوردی در زنجان اظهار داشت: با توجه به امکانات ورزشی شهر زنجان نماینده فدراسیون جهانی زنجان را شایسته برگزاری مسابقات جهانی اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی به بانوان ایرانی اجازه حضور در مسابقات جهانی با رعایت حجاب اسلامی داده نمی‌شود، افزود: مسابقات بین‌المللی سنگنوردی زنجان با رعایت حجاب از طرف ورزشکاران بانوی کشورهای خارجی برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: نحوه حضور بانوان سنگ‌نورد خارجی در مسابقات بین‌المللی زنجان مورد تایید همه ارگان‌های ذیربط قرار گرفته است.

وی از برگزاری 300 برنامه ورزشی به مناسبت ایام دهه فجر در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: کارهای بزرگی در این ایام در امور ورزش انجام شده است.

رحمانی با اشاره به جنب و جوش به وجود آمده در ورزش به مناسبت دهه فجر ادامه داد: بهار انقلاب در واقع بهار ورزش هم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران در آستانه یک آزمایش مهم دیگر قرار گرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با یادآوری فعالیت 4 هزار شبکه فارسی زبان بر ضد منافع جمهوری اسلامی تصریح کرد: از این نظر ایران توان مقابله با آنها را ندارد، چرا که همه شبکه‌های ایران در مجموع به 100 شبکه هم نمی‌رسد.

وی با اشاره به رکورددار بودن مردم استان زنجان در عرصه‌های حضور در انتخابات گفت: در حالی که آمار آخرین حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری 85 درصد است این آمار در استان زنجان در آخرین انتخابات 92 درصد بوده است.

رحمانی بر فراهم کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: باید به انتخاب افراد اصلح منطبق با شاخص‌های انقلاب اسلامی هم کمک شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی روسای هیئت‌ها باید در یک جلسه برای بررسی عملکردها شرکت کنند، تاکید کرد: عدم حضور روسا در این جلسه به منزله انصراف از مسئولیت از طرف آنها محسوب می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان اضافه کرد: اگر رئیس هیئتی وقت برای شرکت در یکی دو جلسه بررسی عملکرد را نداشته باشد، نباید در این سمت حضور داشته باشد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول