اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی:

خراسان‌جنوبی بستر ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: این استان ‌با وجود هم‌مرزی با افغانستان بستر ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر است.

خراسان‌جنوبی بستر ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، امیر احمدعلی گودرزی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه کارگاه علمی و تخصصی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی که در دادگستری خراسان‌ جنوبی برگزار شد، از تألیف کتابی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم در دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی خبر داد.

وی وجود باورهای دینی و اعتقادی در جامعه را عامل اصلی برای پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد و اظهار داشت: تقویت مفاهیم دینی در سطح جامعه می‌تواند تا حد زیادی در کاهش آمار جرم و جنایت در جامعه تأثیرگذار باشد.

فرمانده ‌انتظامی خراسان‌‌جنوبی تصریح کرد: ما شاهد هستیم که آمار جرایم مختلف در کشور و در استان خراسان‌جنوبی در ماه‌هایی مانند رمضان، محرم و صفر کاهش چشمگیری پیدا می‌کند که این نشان‌دهنده تأثیر مباحث دینی در جلوگیری از افزایش جرایم است.

*تقویت بنیان‌های دینی راه پیشگیری از افزایش جرایم است

گودرزی اظهار داشت: زمانی که انسان خود را در برابر معبود خود احساس کند دست به انجام اعمال خلاف شرع و قانون نمی‌زند و ما باید در راستای تقویت بنیان‌های دینی جوانان در مسیر کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

وی تصریح کرد:‌ کشور ما تاکنون در زمینه مهار جرایم توفیقات زیادی داشته و این در شرایطی است که در کشور ما به دلیل پایبندی به قواعد دین مبین اسلام بسیاری از اعمالی که در کشور دیگر جرم محسوب نمی‌شود در کشور ما اعمال مجرمانه است.

*نیروی انتظامی تلاش زیادی در زمینه مبارزه با قاچاق داشته است

فرمانده ‌انتظامی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: نیروی انتظامی در زمینه مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر تلاش زیادی داشته است که تقدیم 3 هزار و 700 شهید در این راه سندی بر این افتخار و تلاش است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول