اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران/ 25

رسانه‌های کشور جنگ سایبری را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه ساری گفت: رسانه‌های کشور بحث جنگ سایبری را جدی بگیرند.

رسانه‌های کشور جنگ سایبری را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد ستاری صبح امروز در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان مازندران نقش مطبوعات را در جهان بی‌بدیل دانست و اظهار داشت: رسانه در هر قالبی خود را به درستی در جامعه معرفی کند می‌تواند در انتقال اخبار، تحلیل و نقدهای سازنده به منظور اصلاح امور و نیز در راستای اهداف انقلاب موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین رسانه‌های دنیا در اختیار جهان غرب و صهیونیسم قرار دارد، یادآور شد: رسالت رسانه‌های کشوری و نیز بومی برای مقابله با فضاسازی رسانه‌ای که غرب ایجاد کرده بیش از پیش سنگین شده است.

معاون فرهنگی سپاه ساری با تاکید بر اینکه تعداد رسانه‌های مجازی در استان و کشور ارتقا یافته و هیچ وقت اینگونه رسانه‌ها نمی‌توانند جای رسانه‌های دیداری و نوشتاری را بگیرند، خاطرنشان کرد: هنوز مردم جامعه ما به فناوری نوین و تکنولوژی‌های نو مجهز نیستند.

ستاری به ساماندهی جراید استانی اشاره کرد و گفت: دستگاه متولی با ساماندهی جراید می‌تواند فضای جلب مخاطب را برای نشریات استانی فراهم کند.

وی ادامه داد: هدف رسانه‌ها باید رشد و تعالی جامعه باشد و از حاشیه‌سازی‌هایی که موجب عقب‌ماندگی استان می‌شود بپرهیزند.

معاون فرهنگی سپاه ساری متذکر شد: فعالیت در عرصه رسانه‌ای بسیار حساس است و کار در این بخش باید به دور از هر گونه گرایش‌های تعصبی برنامه‌ریزی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در فضای رسانه‌های مجازی محدودیت وجود ندارد، بیان داشت: فعالیت‌های فرهنگی جامعه با نگاه مصونیت‌بخشی صورت گیرد تا مخاطبان رسانه‌های مجازی مورد هجمه قدرت بیگانه قرار نگیرند.

ستاری به جنگ سایبری آمریکا علیه کشور اشاره کرد و گفت: آمریکا مدعی است که کشور ما در مقابله با جنگ سایبری عقب مانده است ولی دستیابی به هواپیمای بدون سرنشین آمریکا تصور استکبار را به وهم تبدیل کرد.

معاون فرهنگی سپاه ساری با بیان اینکه رسانه‌های استانی باید متناسب با علم نوین دنیا پیش بروند، اظهار داشت: قبل از اینکه دشمنان نظام اسلامی وارد موضوعی شوند ما باید یک گام جلوتر باشیم.

ستاری متذکر شد: جوانان و بسیجیان کشور همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس با نظام اسلامی همراه بودند هم اکنون در بحث سایبری باید در مقابله با دشمن پیشگام باشند.

انتهای پیام/ش10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول