اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

صنایع آلاینده در تبریز مجوز نمی‌گیرند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: از سال آینده شهرداری با اعمال محدودیت‌های قانونی، از صدور مجوز ساخت و احداث برای واحدهای تولیدی و صنایع آلاینده در محدوده شهر تبریز خودداری خواهد کرد.

صنایع آلاینده در تبریز مجوز نمی‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا نوین صبح امروز در جمع مدیران شهرداری‌ دلیل این امر را تلاش شهرداری برای جلوگیری از افزایش روزافزون آلودگی هوای شهر تبریز و نیز تأمین زیرساخت‌های دستیابی به شهر و شهروند سالم اعلام و خاطرنشان کرد: تبریز به عنوان یکی از سه شهر بزرگ آلوده کشور و در کنار آن تعدد و تراکم واحدهای بزرگ و کوچک صنعتی‌، نیازمند اجرای طرح‌های جامع و موردی برای کاهش آلودگی هوا و نیز کاهش آلاینده‌های زیست محیطی است و شهرداری تبریز به عنوان متولی اصلی اداره شهر و نیز تأمین و تثبیت زیرساخت‌های رفاه، بهداشت و سلامت عموم شهروندان، به منظور جلوگیری از ازدیاد و افزایش آلاینده‌ها‌، از صدور مجوز برای صنایع آلاینده در محدوده شهر تبریز خودداری خواهد کرد تا از این طریق گامی بلند در راستای جلوگیری از عوامل افزایش آلودگی هوا در این شهر به عنوان نخستین گام در این حوزه برداشته شود.

وی در عین حال ابراز امیدواری کرد صنایع بزرگ و کوچک فعال در محدوده شهر تبریز نسبت به دستیابی به شاخص‌های صنعت سبز و کاستن از آلاینده‌های محیطی و زیست محیطی خود‌، در راستای دستیابی به شهری پاک و سالم مشارکت کنند.

شهردار تبریز گفت:‌ این اقدامات شهرداری تبریز با مشارکت دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط از ادامه فعالیت صنایع آلاینده در محدوده و حریم شهر تبریز ممانعت و نسبت به تعطیلی و توقف فعالیت این قبیل صنایع اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول